خوشحالیم برای سهامداران و پرسنل پتروشیمی #زاگرس هم فروش خوبی داشته در خرداد، هم 146 هزار تن تولید ❤️ •️ شرکت پتروشیمی زاگرس طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 59,864,426 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 81 درصد رشد داشته است. •️ زاگرس طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 109,362,292 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد افت داشته است.
-
تحلیلگران برتر بازار سرمایه
افزایش سرمایه #فزر مورد تایید حسابرس قرار گرفت.
-
ehsan 2016
اهرم اهرم فردا با منفی دو بازگشایی خواهد شد و تا اخر وقت صف خرید خواهد شد. غیر از این باشه دیگه رفتیم برای اصلاح زیاد که احتمال منفی شدن بازار با توجه به نرسیدن شاخص کل به سقف کانال تقریبا بعید به نظر میرسد. مخالف ها دیس لایک بدهند.
-
کندل طلایی
با یسری دوستان صحبت میکردم نظراتی که دارن باهاتون به اشتراک میزارم . اگر شپنا و شستا میخوای لیدر بزاری برای بازار و بعدش فاندی نباشه تو این لگ حداکثر صعود که برای شپنا میبینن 1200 هست حدودا یسری هم میگن بازار 10% دگه نهایت بالا میره . ولی خوب هنوز ارزش معاملات بالا هست و مشکلی در روند پیش نیومده . ما هم سعی میکنیم تا جایی که میتونیم از این روند لذت حسابی ببریم قطعا ما متعصب نیستیم و با همه اِلمانهای موجود تصمیم میگیریم . اگر سهمی داری که سه شنبه منفی بود و امروز صف فروش سهمت یا به تارگت رسیده یا از لحاظ ارزش بنیادی در این قیمت مشکل داره پس بهتره بررسی مجدد کنی در مورد نمادت .
-
غبهنوش سهامهای غذایی افزایش نرخهای خوبی گرفتند و اهداف بالایی دارند مثل غبهنوش اگر نقد باشم فردا در منفی خرید را انجام میدم
-
فملی 600 بیشتر نمی ارزه . با دیسلایک کردن هم حقیقت تغییر نمیکنه
-
علی شوقانی
سهمی که منفی نمیشه کدما تاپیکو شبندر شپنا فارس
-
خساپا در شفاف سازی اتی خساپا در خصوص افزایش نرخ این متن خواهد امد . مدیر عامل سایپا : جهت منافع سهامداران ؛ قیمت سهم را نزولی و قیمت خودروها 30 درصد افزایش تا جیب بالایی ها پر شود
-
ثشاهد اقا قاسم با این گفته 17میلیارد تومن، سهام می خری ؟فقط تو یه سبد از سهام!!!!
-
کانال تحلیلی بازیگران بورس
فردا روز مهمی واسه خودرو و کچاد و کگل و ومعادن هست ..شاخص هم نباید حمایت 5 میلیون را از دست بده وگرنه عرضه ها زیاد خواهد شد ( امیدوارم صندوق تثبیت روند بازی را عوض کنه چون به حد کافی سهام فروخته 😏😏😏)
-
صندوق های طلای بورس ایران
#طلا و اینکه در مورد روند بلند مدتی طلا طلا به مدت تقریبی 2 سال اصلاحی خواهد بود و بعد به مدت 4 سال با نوسانات بسیار کم رو به بالا خواهد بود ( عملا خیری داخلش نیست ) یعنی به مدت 6 سال دور سود و رشد طلا را خط بکشید. انس جهانی هم به همین صورت خواهد بود. فعلا برید متغیر های اقتصادی رو بررسی کنین تا ببینیم در اینده چه خواهد شد 😏 05/04/06 #اونس #طلا #صندوق_طلا https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0