#ساینا P/E~7.3 دو ماه اخیر با تولید نرمال و رشد نرخ ها چنین فروش خاصی رو گزارش داده. البته خرداد حدودا 13% از موجودی فروخت، ولی جهش 155% نرخ ها عامل چنین گزارش خاصی بود. مجموعا بهار تقریبا با 10% فروش از موجودی و رشد 150% نرخ ها به رشد 143% درامد رسید و عالی بود. نکته اخر این که سال گذشته مخصوصا تابستان و پاییز افت حاشیه سود داشت و بنظر امسال چنین مشکلی نداره. نرخ ها تقریبا 10% بالاتر از اردیبهشت هم بود و زمستان هم گزارش درخشانی داد. @StockArk
-
NoavaranAmin
مجتمع صنایع لاستیک یزد (#پیزد) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ⭕️کاهش (11.14) درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 167.74 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 135.51 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
کانال کدال 724
گزارش درامد ماهانه 🔷 نماد: #سباقر 🔶 مبلغ درامد خرداد ماه : 340.5 🔹 میانگین درامد سال 1405: 406.5 🔹 جمع کل درامد سال 1405: 1,219.6 🔸 میانگین درامد سال 1404: 236.1 🔸 جمع کل درامد سال 1404: 2,833.0 کلیه مبالغ میلیارد تومان می باشد. @Codal724_bot @Codal724_bot @Codal724_bot
-
پرشین سهم
🔸 خرید و فروش صندوق ها 🔷 نماد: #عیار 📅 دوره: 1405/03 🔹 کل خرید صندوق ها: 731.8 م.ت 🔸 کل فروش صندوق ها: 314.8 م.ت خالص بازار صندوق ها: +417.0 م. بیشترین خریدار: حامی ثابت (417.1 م.ت) بیشترین فروشنده: فیروزا (296.2 م.ت)
-
شبندر خالی کردن
-
محمد گل یاری
#کگل سود سهامها نسبت به افزایش سرمایه شرکت با گرفتن اورده و حتی مبلغ تقسیمی مقداری که بعنوان سود در یکسال به سهامدار پرداخت میشود و خواب چند ماهه سرمایگذاری سهامدار در سهام شرکت ها بسیار کمتر از حتی سود بانکی بی دردسرتر است . شاخص ظاهرا بالا میره بتوسط چند سهم تعیین شده ولی در ارزش سهمهای دیگه اثری نداره و سرمایه در گرو شرکت تا وقتی که حقوقیش لازم میدونه در اختیار میگیره وروز بروز ارزش سهمو پایین میاره تا نتونی خاج بشی . سهامدار هم با هر مقدار از سرمایه باقی موندش روزی که خارج بشه ، دیگه به بورس تحت هیچ شرایطی بر نمیگرده
-
عیار اونی که می خواست بفروشه خیلی وقته فروخته فروش از این جا به بعد کاملا ریسکه خواب پولشو دیده و دلار هم داره روندشو شروع می کنه گاهی صندوق طلا نم نم و زیر پوستی روندشو شروع می کنه
-
متاسفانه اکثریت سهام با تورم و دلار که نمیرن بالا هیچ ضررده هم میشن میگی نه یه نگاه به سهم ثشزق،برکت،فرایورس،خکرمان،انرژی و خیلی های دیگه بندازید میفهمید چی میگم شاخص رو با یه فملی کشوندن بالا با کل سهام میکشن پایین
-
توازن
📈 عرضه اولیه «رانیز1» در راه است 🟠 شرکت کارخانجات رینگ اسپورت نور نی ریز با نماد «رانیز1»، روز یکشنبه 7 تیر 1405 به روش ترکیبی و طی دو مرحله در فرابورس ایران عرضه اولیه می شود. 🔹 حداکثر سهمیه هر کد معاملاتی: 700 سهم 🔹 قیمت ارزش گذاری: 11,537 ریال 🔹 قیمت عرضه: قیمت کشف شده در مرحله اول 🚀 ثبت نام سریع در بورس: ✅ https://register.dayatrader.ir/?code=220681301 🚀 ثبت نام برای خرید در بورس کالا: ✅ https://tavazon.ebgo.ir/Login 🔹 @Tavazonex 🔹Bale: ble.ir/join/8dWvUuBJAH
-
Satrap537
وخارزم خبر خوب برای خارزم یکی از زیر مجموعه ها بنام شرکت تولید و توسعه ایستگاهی نیرو پارسه خوارزمی 10 تو کدال گزارش مالی داده 1174 میلیارد تومان سود ساخته . بیشتر از دو برابر سال قبل . صف فروش برا چی دیگه
-
ثبهساز اتفاقا نسبت پی بر ای 3/80 هست خیلی مناسبه و همین باعث شده خریدار قوی باشه