شبندر خالی کردن
-
غگل به نظرتون امسال به ازای هر سهم چقدر سود تقسیم میکنن؟ لطفا دوستانی که اطلاعات و اشنایی دارند جواب بدید؟ ایا ارزش داره با سهم بریم مجمع یا قبلش بفروشیم؟
-
behzadag
#زملارد در اردیبهشت ماه به فروش 1921 میلیارد ریالی رسیده است خرداد 2396 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه 6206 میلیارد ریال فروش زد بیش از 2برابر مدت مشابه قبل
-
سردار
#کاما سلام دوستان مجمع احتمال زیاد بعلت بسته شدن ورودهای تهران و تردد با مترو از روز جمعه یا شنبه ، کنسل میباشد
-
کانال۳۶۱درجه با کمترین خطا
#دلر گزارش توپ به این میگن خوبو جون دار فعلا که سهم بسته است ولی قطعا تاثیرش در زمان بازگشایی مشخص خواهد شد
-
وبملت وبملت سهم خوبیه که…حالا یکی منفی هم بده دوباره ب رمیگرده
-
کانال۳۶۱درجه با کمترین خطا
#سرود گزارشش خیلی تاپ نیست ولی گزلرش نسبتا خوبی ارایه داده
-
غلامرضا آقایی
اروند حقوقی خیلی راحت میتونست امروز صف ب صفش کنه هدفش چیه نمیدونم اما با عدم تایید بخشی از معاملات امروز ایشالا برای سهامدار حقیقی خیر باشه
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا چوبین# دوستانی که در مورد طلا سوال دارن . در مورد انس و طلا داخلی قبلا نظرات کامل دادم . تارگت هم دادم . ورود پله اول هم به مثقال در کف ممکن دادیم . صندوق مثقال هم مناسب دیدم . در مورد نقره هم بنده ادم پر ریسکی هستم . بخاطر همین سیلور برداشتم امروز چون تحلیلم بر نوسان خوب هست حداقل برای فردا و حداکثر تا چهار شنبه . اینکه صعودی خواهد شد طلا یا نه .باید تا رسیدن به تارگت مورد نظر صبر کرد . اما در مورد سهام فعلا هیچ نظری ندارم . من در سقف خرید نمی دم . سهام در کف خرید دادم .اول بورس همه هم سود گرفتن . توریل در اول روند گفتم همه گرفتند. طلا هم دوباره در کف . ما در وسط یا اواخر روند تحلیل نداریم برای خرید . تحلیل باید مدتی جلوتر داد تا دیگران هم برنامه ریزی کنند . مثلا تارگتهای شپدیس با روندش دادم . و باید منتظر باشیم . فقط یادمه تحلیل طلا دادم .هنوز یه ساعت نشده .انتقاد شروع شد . همونجا هم گفتم .روند شکل نگرفته انتقاد جایز نیست . وضعیت بورس مشخص .وضعیت سهام مشخص . بدون توجه به حواشی برنامه ریزی کنید . 60 تا 70 درصد نقد همچنان باش امروز با همون 70 درصد یه نوسان خوب از سینرژی گرفته شد✌️
-
دلگشا
#تلیسه در فروردین 2295 میلیاردریال فروش را داشته و اردیبهشت این عدد 2593 میلیارد ریال و خرداد با رشد 3091 میلیارد ریال بوده است . 3ماهه 7979 میلیارد ریال بوده و بیش از 2 برابر مدت مشابه است
-
Mr.navid
شما تشریف ببرید همون فکمند رو بخرید… (البته چشم بسته) شما حتی نمیدونید شرکتش کجاس مال کیه ! یه جا نزدیک مشهد ؟؟؟ 😅😅 وارد سهم زنوزی شدی فعلا باید بری تو ضرر… حالا صبر کن 🤣🤣🤣 افرین پسر خوب برو تو کوچه خودتون. اینجا نیا سم پاشی کن