متاسفانه اکثریت سهام با تورم و دلار که نمیرن بالا هیچ ضررده هم میشن میگی نه یه نگاه به سهم ثشزق،برکت،فرایورس،خکرمان،انرژی و خیلی های دیگه بندازید میفهمید چی میگم شاخص رو با یه فملی کشوندن بالا با کل سهام میکشن پایین
-
گلدا بله منطق برخی توجیح است فقط بازار مالی سود پرتفو مهمه و رشد حساب نه سیمین نقرابی تعویض بازی شپدیس پتروشیمی است نقطه.
-
🅾🅽🅴 🅱🅾🆄🆁🆂
رشد 56 درصدی سود زیرمجموعه #اردینه ارد انوشیروان اصفهان 218 میلیارد تومان سود محقق کرده است. این رقم 56 درصد بیشتر از پارسال است. تولید اندکی افت داشته است. عمده فروش شرکت به سهامدار عمده یعنی #اردینه است و عمده خرید نیز از بازرگانی دولتی انجام می شود. شرکت حدود نصف ظرفیت فعالیت می کند. @Algoritm_bors
-
حامد حامدی
اهرم وبملت چند دقیقه مانده به اخر بازار،1میلیارد و هشتصد میلیون در منفی 3 خریدار داشت،که تعداد خریداران 3 نفر بودند،پس حقوقی در منفی 3 خریده نه حقیقی،که ورود پول باشد
-
وتجارت دوتا افشا ب در یک روز!!جالبه
-
کانال افزایش سرمایه
افزایش سرمایه #فزر مورد تایید حسابرس قرار گرفت. @afzayeshbors1
-
👩🏫 پیش دبستانی نخبه کوچولو👩🏫
سوره کوثر🌱🌻👩🎓 #کوثر هرگونه پاک یا مخدوش یا محو کردن ایدی کانال جهت پخش در کانال یا گروه های دیگه ممنوع❌ @Nokhbe_Kuchulu
-
مبین Mobin
شاملا سلام اقا ابراهیم فروشی که شما چند روز پیش قبل از امدن گزارش خرداد داده بودید تقریبا همان بود از حاشیه سود چه خبر
-
کانال حاج علی
✅نماد هایی که بیشترین ورود پول حقیقی رو در روز جاری داشتند: #تاپیکو #شپدیس #شستا #شتران #سیلور #حکشتی #رمپنا #صبا #وامید #وبصادر
-
Mohammad
#پالایش سلام به منفی😡
-
Mohammad
#پالایش سلام به منفی😡