جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| znyar1991
۱۸:۱۱:۱۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

متاسفانه اکثریت سهام با تورم و دلار که نمیرن بالا هیچ ضررده هم میشن میگی نه یه نگاه به سهم ثشزق،برکت،فرایورس،خکرمان،انرژی و خیلی های دیگه بندازید میفهمید چی میگم شاخص رو با یه فملی کشوندن بالا با کل سهام میکشن پایین

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار