جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمد گل یاری | exhon
۱۸:۱۱:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#کگل سود سهامها نسبت به افزایش سرمایه شرکت با گرفتن اورده و حتی مبلغ تقسیمی مقداری که بعنوان سود در یکسال به سهامدار پرداخت میشود و خواب چند ماهه سرمایگذاری سهامدار در سهام شرکت ها بسیار کمتر از حتی سود بانکی بی دردسرتر است . شاخص ظاهرا بالا میره بتوسط چند سهم تعیین شده ولی در ارزش سهمهای دیگه اثری نداره و سرمایه در گرو شرکت تا وقتی که حقوقیش لازم میدونه در اختیار میگیره وروز بروز ارزش سهمو پایین میاره تا نتونی خاج بشی . سهامدار هم با هر مقدار از سرمایه باقی موندش روزی که خارج بشه ، دیگه به بورس تحت هیچ شرایطی بر نمیگرده

لیست اخبار