#ارزش مسکن اول از همه از سهم مراقبت میکردم که اون کندل فول بادی نزول رو نزنه چطور؟ من میدونم که سهم داره به مقاومت مهمی میرسه پس اجازه صف خرید نمیدادم هر چقدر بازار هم مثبت باشع میفروختم نقد میکردم مثل بازارگردان یک جاهایی برای اینکه چارت سهم تون خراب نشه باید مراقب سهم باشید و خریدار را عقب برونید عقب راندن خریدار به علت اینه که چارت سهم شما خراب نشه همین. اگر اینکار را میکرد بازیگر هیچ وقت چنین کندلی نمیزد نکته دوم مطابق شماتیک زیر اهسته و اروم با کندل های دوجی و یکی درمیان سبز و قرمز به صورت اهسته و سی پی قیمت و وارد کادر ابی میکردم علت؟ کندل دوجی نشان از بلاتکلیفی میدهد بعنی نه خریدار قدرت دارد نه فروشنده کندل های یکی درمیان سبز و قرمز همون سی پی القای این حس که من دارم سهم رو جمع میکننم و خالی نمیکنم. اروم اروم دیدگاه در بازار ایجاد میکردم که بله من قصد دارم سهم رو جمع کنم عرضه ها تحت کنترل هست (حس نقد شوندگی به خریدار) و اینکه من دارم به سقفی که شکستم یک برگشت میزنم و میخوام خریدار تازه نفس وارد سهم بشه. سپس اونجا یک قلمر بای برای خریدار ایجاد میکردم و نم نم همراه با بازار میبردن بالا سهم و
-
mohamad reza
شبندر 900 تومان
-
خودرو طبق کدام الگو .برای این دو لگن ساز الگو و تحلیل معنی نداره وگرنه بهترین تحلیل را استاد. قهرمانی چند روز پیش داده بود . ضمنا هر سهمی 40 درصد افزایش نرخ شامل حالش میشد حداقل 20 روز صف خرید می بست اما این لگن ساز داره پایین پاین ها را نگاه می کنه . 40 درصد خب تصویب شد سازمان حمایت هم حمایت کرد و الان هم در حال اجرا است و فاصله قیمت کارخانه و بیرون به حداقل رسید مشکل دیگر کجاست . پس مشخص میشه اجازه نمیدهند و نخواهند داد پس لطفا الگو ها را واسه سهم های دیگر بچینید
-
فزر مگه 56 درصد نبود؟
-
تامین سرمایه امید
سود بالاتر، نقدشوندگی لحظه ای؛ گنجینه امید ایرانیان 34.5 درصدی شد 📊 صندوق سرمایه گذاری گنجینه امید ایرانیان با به روزرسانی جدید، نرخ سود موثر سالیانه خود را به 34.5% افزایش داد؛ فرصتی که در شرایط فعلی بازار، می تواند یکی از گزینه های جدی برای مدیریت نقدینگی و حفظ ارزش پول باشد. 🎯 صندوق گنجینه امید ایرانیان با ترکیب سیاست های سرمایه گذاری کم ریسک و مدیریت فعال دارایی ها، تلاش می کند بازدهی پایدار در کنار نقدشوندگی بالا ارایه دهد. ✨ مزایای صندوق گنجینه امید ایرانیان: 🔹 معاف از مالیات 🔹 بدون نرخ شکست در برداشت 🔹 امکان سرمایه گذاری با هر مبلغ 🔹 مناسب برای مدیریت نقدینگی کوتاه مدت 🔹 نقدشوندگی بالا و امکان برداشت سریع وجه 🔹 سود موثر سالیانه 34.5% با محاسبه روزشمار برای صدور و ابطال واحدهای صندوق، می توان از طریق موارد زیر اقدام نمود: • مراجعه به شعب بانک سپه • اپلیکیشن امید بانک سپه (بخش سوپرمارکت مالی) • سامانه خرید اسان (www.omidib.com/login) 📞 021-54906 🆔 @OmidInvestmentBank
-
Flower
#خبهمن پسر خوب اگر تو فکمند اشتباه کردم خریدم در خیلی از سهم های دیگه سود بسیار بالایی کردم . قدیمیای خبهمن من می شناسن من سمپاش نیستم بلکه تجربه بیش از 5 سال خبهمن بهت رایگان میدم این سهم فقط یکبار رانتی تا 300 اومد و تا امروز حوالی 220 هزاران بار از ما بی مرامهای حقوقی و بازارگردانش نوسان گرفتن من یک حقیقت دارم میگم سعی کن از تجربه دیگران استفاده کنی اینکه شما دوست داری تو خبهمن باشی باش انشاا… سود بالایی بهت بده به ما که نداد.فقط اگر زمان حرف من ثابت کرد مثل مرد بیا اینجا بگو. من میگم توی این تورم سهمی مثل خبهمن یک ریال ارزش نداره نه سود خوبی میده نه رشد خوبی میکنه این تجربه من بوده انشاا… به شما هم سود خوب هم رشد خوبی بده.
-
چکادِ بورس ( c.h.b)
#وامید در استراتژی 3-25-100 است 🔹سود محقق شده: 362 t 🔹قیمت سهم : 636 t 🔹پیشنهاد تقسیم سود هیت مدیره : 100 t 🔹پیش بینی احتمالی تقسیم سود بالای 280 t پرداخت سود22شهریور ( اطلاعیه کدال) برای اشنایی با استراتژی 3-25-100 اینجا را بخوانید @chakadbourse https://t.me/chakadbourse/7803
-
سید طاها سبزی
فمراد سلام کسی نمیدونه این جایزه ها چی شد ایا به سهم اضافه شد یا نه
-
مهرداد تبریزی
فزر پایین ترین قیمت فزر بود امروز خوش به حال کسانی که خریدن
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا فملی از صف فروش خریدن در صف خرید فروختن و فرداش اهرم 4 درصدی در صف فروش برداشتن . زیرکی هست نه اشتباه
-
دشیری انشالله فردا باز میشه