جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
کیا فاخرنیا | kiya_fakherniya
۱۸:۱۴:۵۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#ارزش مسکن اول از همه از سهم مراقبت میکردم که اون کندل فول بادی نزول رو نزنه چطور؟ من میدونم که سهم داره به مقاومت مهمی میرسه پس اجازه صف خرید نمیدادم هر چقدر بازار هم مثبت باشع میفروختم نقد میکردم مثل بازارگردان یک جاهایی برای اینکه چارت سهم تون خراب نشه باید مراقب سهم باشید و خریدار را عقب برونید عقب راندن خریدار به علت اینه که چارت سهم شما خراب نشه همین. اگر اینکار را میکرد بازیگر هیچ وقت چنین کندلی نمیزد نکته دوم مطابق شماتیک زیر اهسته و اروم با کندل های دوجی و یکی درمیان سبز و قرمز به صورت اهسته و سی پی قیمت و وارد کادر ابی میکردم علت؟ کندل دوجی نشان از بلاتکلیفی میدهد بعنی نه خریدار قدرت دارد نه فروشنده کندل های یکی درمیان سبز و قرمز همون سی پی القای این حس که من دارم سهم رو جمع میکننم و خالی نمیکنم. اروم اروم دیدگاه در بازار ایجاد میکردم که بله من قصد دارم سهم رو جمع کنم عرضه ها تحت کنترل هست (حس نقد شوندگی به خریدار) و اینکه من دارم به سقفی که شکستم یک برگشت میزنم و میخوام خریدار تازه نفس وارد سهم بشه. سپس اونجا یک قلمر بای برای خریدار ایجاد میکردم و نم نم همراه با بازار میبردن بالا سهم و

فالورها 7238
تاثیر (Imp) 1161.0
بازدید 1161
تعامل (Eng) 18.0
لیست اخبار