جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| noba
۱۷:۵۳:۲۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

واذر پول یه ماشین رادادم به این الان بعد کلی میانگین زدن هنوز 26 درصد در زیانم همون ماشین را نگه می داشتم الان دقیقا 8 برابر شده بود هم سوار می شدم هم سود می کردم لعنت بر این سهم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار