جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Amir000111 Amiri | amiir_bu_1300
۱۷:۵۹:۱۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

خودرو یبار دیگه پاسخ میدم:دوستان میگن اپشن توهمه سهمها هست چرا خودرو دا.غونه؟ جواب اینه معاملات اپشن فقط خودروخساپااهرم شستا وجود عملی داره.بقیه مثل شپنا و شتران و ذوب و..عملا زیاد معامله نمیشن و بود ونبودشون اثرنداره…حالا چرا خودرو مثل اهرم رشد نمیکنه؟دلیلش اینه اهرم تابع فملی وبملت شپنا فولاد و..کلی سهم زیرمجموعه هست پس نمیتونن بازیش بدن.اما خودرو خودش و خودشه!راحت کد ب کد حقوقی میکنه مدام بالا پایین میکنه تا اپشن بسوزه و سود کنه

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار