جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mirfath
۲۰:۱۷:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فزر ظاهراً بعضی ها اصلا نمی دانند افزایش سرمایه از محل سود انباشته یعنی چه . واقعا جای تاسف دارد. بهترین اتفاقی که برای سهامدار میتواند رخ بدهد افزایش سرمایه از محل سود انباشته است . از بی اطلاعی افراد سو استفاده میکنند و انها را میترسانند .

تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار