ثشاهد به نظر ثشاهد تا اواخر پاییز امسال جایی نمی ره، نوسان در محدوده 650 تا 1150 ، البته در حالت شرایط نرمال در غیر این صورت زیر 650 دور از ذهن نخواهد بود
-
یزدان ابراهیمی
#پارس // فردا در نقطه حمایت 38 فیبوناچی قرار دارد، باید ببینیم واکنش نشان می دهد یا به سمت حمایت 50 فیبوناچی می رود!
-
هوش مصنوعی
#وتجارت یکی پی بر ای فورواردشو حساب کنه بگه به یک میرسه یا نه!
-
شگویا کسی لینک انلاین مجمع رو داره ؟
-
حسین عزیزتر از جان
#شاخص_بورس مقاومتی که ماداورو برای حفظ حکوومت کرد از #خودرو و #خساپا برای صف فروش نشدن خیلی بیشتر بود😁 لااقل اون نیم ساعت سعی خودشو کرد این پت و مت پیش فرض صف فروش هستن هر روز گند کشیدن بازار را ای کاش به جای سهامی مثل فولاد این دو در خطر می افتادند شاد باشید
-
سصفها اگر میخواستن افزایش سرمایه رو رد کنن چند ماه پیش رد می کردن یه عده پارسال از شرایط جنگی و بلاتکلیفی افزایش سرمایه سو استفاده کردن و به اصطلاح از اب گل الود ماهی گرفتن رفتار چارت سال قبل (زمانی که کلیت بازار رو به رشد بود) گواه این هست که ان زمان برای چندرغاز نوسانگیری، افزایش سرمایه را نیمه کاره گذاشتن هرچند تاکید می کنم در حال حاضر دیگه بحث نوسانگیری در سهم مطرح نیست و فقط و فقط سهامدار باشید
-
فملی دوستان محترم سهامداران عزیز کسانی که پیام زیر 20000 ریا ل سهام رو انعکاس میدن ، از قافله جا موندن و مطرصد اینن سهامتون رو از چنگتون دراران ، اشتباه نکنید ، و گرنه حتما متضرر خواهید شد.
-
Negareh_100
فملی سلام و درود از فردا هر منفی خریدنی است نگران نباشید
-
دپارتمان بورس
#رمپنا تحلیل معتبر است . #صف_خرید با قدرت خریدار 6%+ 🗓1405/04/06 @departeman_ir
-
یزدان ابراهیمی
#افق //
-
هوش مصنوعی
#وبملت بزودی باید اعداد بالایی رو ببینه ولی قرار نیست همه چیز با راحتی و سرعت مدنظر شما پیش بره