خوب بخون 👇🏻 الان مهمترین و اساسی ترین چالش همه حفظ ارزش پوله باید رفتار مالی به نحوی باشه که کمترین اسیب رو در برابر این ابرتورم ببینیم. چنتا مورد میگم که امیدوارم نجات دهنده باشه براتون: 🔹اگر پولی دارید تبدیلش کنید به دارایی های فیزیکی مثل طلا ،مسکن،ارز(حتی تتر) وقتی بیشتر از 53% ارزش ریال کاهش پیدا کرده ،پس فکر سپرده گزاری تو بانک رو از ذهنتون به کل بریزید دور. «به نظرم هیچ دارایی امسال نمیتونه هم پای تورم پیش بره» 🔹اگر میتونید الگوی مصرفیتون تغییر بدین و هزینه هاتون هم مدیریت کنید. مثلا :کالاهایی که موندگاری بیشتری داره رو به صورت عمده خرید کنید. خرید اقلام غیر ضروری رو کمتر کنید به جای خرید مواد غذایی برند و گرون تر ،برید سراغ ارزون تر ها (جای تاسف داره) 🔹به دارایی هاتون تنوع بدین ، همون اصطلاح قدیمی؛ همه تخم مرغ هاتون تو یک سبد نذارید. اینجوری ریسکتون رو کمتر کنید, و اینکه حتما به نقد شوندگی اون دارایی دقت کنید ،مثلا مسکن حتی الان که رونق گرفته باز هم سخت نقد میشه، تو مسایل بحرانی این زود نقدشدن به شدت کمکتون می کنه. 🔹از ریال نگه داشتن دوری کنید! سعی کنید اگر از درامدتون عددی به عنوان پس انداز میمونه به هیچ وجه ریال نگه ندارید،تبدیلش کنید از خیلی کم ریسک و کم بازده مثل صندوق درامد ثابت که خیلی با این عدد تورم جالب نیستن تا تتر و… (توجه کنید که فقط هیچ چیزی تضمینی نیست تو این شرایط ،فقط یک راه تاب اوری و تمام) 🔹 راه حل اخر که باید همتون در نظر بگیرید و به نظرم پایه و اساس تمام راه کار های بالاست: 🔴حتما به فکر کار جانبی باشید و درامدتون رو رشد بدین!! خودتونو تغییر بدین،رشد بدین . از اموزش و تولید محتوا گرفته تا همین ترید کردن ,ما که اینجا از شما هزینه ای نمی گیریم ،تمام خدماتمون هم که رایگان. اموزش ببینید ،تمرین کنید ،ممارست به خرج بدین، فقط در این صورت که بهتون قول میدم میتونید تمام این راهکار های ضد تورمی رو باهم پیش ببرید. نجات دهندتون خود ،خود شمایید من فقط راه رو براتون سعی میکنم هموار کنم. اینم میشه رسالت من❤️
-
پایگاه خبری پرتو کویر _ آران و بیدگل
⭕️ازادسازی سهام عدالت پس ازیک دهه سکوت؛وعده وزیر اقتصاد برای تابستان 1405 •️مدنی زاده در پاسخ به تسنیم: فرایند ازادسازی سهام عدالت طی چند ماه گذشته در شورای عالی بورس به تصویب رسید و بر اساس این مصوبه مقرر شد سازمان بورس، فرایند ازادسازی را در زمان مناسب اغاز کند. •️در اخرین جلسه شورای عالی بورس نیز این موضوع مجدداً مورد بررسی شد و با توجه به اینکه فضای بازار سرمایه اکنون از امادگی نسبی برخوردار است، اجرای این برنامه در دستور کار قرار گرفته است. •️یکی از مهم ترین پیش نیازهای اجرای برنامه ازادسازی، برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت است. •️در مواردی که مجامع این شرکت ها برگزار نشده باشد، از دادستانی درخواست شده است تا مطابق قانون تجارت، ارکان شرکت های سرمایه گذاری استانی را مکلف به برگزاری مجمع کند و در صورت استنکاف، اقدامات قانونی لازم انجام خواهد شد. •️امیدواریم مردم پس از بیش از یک دهه توقف، شیرینی بازگشایی و ازادسازی سهام عدالت را در تابستان امسال تجربه کنند. ✓ پرتو کویر - اخبار رسمی و فوری @parto_kavir
-
am bourse
ثبهساز برای اینکه با سفته بازی بالا بره روزی 500 میلیون سهم باید خریدار داشته باشه که محال هست داشته باشه خریدارانی که گیر افتادن صفهای فروش سنگین درست خواهند کرد
-
بورس و ارز با رابینز (VIP)
#بنو ✅شرکت بیمه تجارت نو طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 از محل فروش حق بیمه مبلغ 31,913,710 میلیون ریال درامد داشته که نسبت به عملکرد 1 ماهه مشابه سال قبل 828 درصد افزایش داشته است. شرکت در این ماه تراز مثبت 756 درصد را ثبت نمونه است •️ بنو طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 از محل فروش حق بیمه مبلغ 54,068,772 میلیون ریال درامد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 358 درصد افزایش داشته است شرکت طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت 402 درصد را ثبت نمونه است 📌 @robbinstreders
-
مصطفی اجلالی
وبملت 🇮🇷🔥فوری بانک مرکزی: ذخایر ارزی بانک مرکزی 4.5 میلیارد دلار افزایش یافت
-
نارنج اهرم دوستان این سهام پتانسیل حداقل 30 درصد سود دیگه رو داره خودتونو بازیچه حقوقی نکنید
-
علیرضا
اهرم یه عده میگن اهرم امروز اصلاح کرد فردا مثبته خب اگه اینجوری باشه خوبه هر سهمی یک ماه صف خرید بعد یه روز منفی و اصلاح تمام وبعد باز یک ماه مثبت که همه ما پولدار میشیم دیگه کار برای چیه
-
امیدوار
#شپنا با افزایش ارام ارام دلار علیرغم اخبار مثبت توافق و ازاد سازی دلارهای خارجی از یک سو و از سوی دیگر سخنان وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی در مورد تورم و افزایش نرخ بانکی بلا شک سهام بنیادینی مانند شپنا و شبریز و… در کنار طلا و نقره م یتوانند بهترین راه حفظ سرمایه از سقوط و نابودی باشند . سهمی که بنیاد خوبی داشته باشد ؛ سود خوب بده غ سود خوب توزیع کند ؛ طرح های توسعه بسیار خوبی داشته باشد و… مثل طلاست و شاید بهتر از طلا که باید پس از هر اصلاحی اضافه شود
-
رضا
#شاخص_بورس ببخشید یه سوال داشتم. هفنه بعد شنبه یکشنبه بورس تعطیل هست یا فقط دوشنبه تعطیله؟ من ضجار دارم با سررسید 17 تیر موندم چیکار کنم. ممنون میشم جواب بدید
-
علی محمدپور
شبندر دوستان دوبار سهم شبندر فروختم هرسهمی خریدم ضرر کردم بضرر ردش کردم خداوکیلی ضررهام فقط در شبندر جبران شد این یعنی فروختن شبندر یعنی ضرر
-
مایکل مایک
اهرم از طهرم هم اگه چن روزی سود کردید نوش جان البته موقت