جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| r.u
۱۷:۳۷:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

ثشرق همه میگفتن زیر 2 هزار تومن نمیاد ولی من همچنان میگم کف سهم 1600 تومنه!!! اگه نقدی بخر عزیز دلم✋️✋️✋️

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار