جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| amirkkp
۱۸:۳۵:۲۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

اهرم بازار فعلا غیر منطقی رفتار نکرده قبل از پیش گشایش گفتم صف خرید قدرتمند نبنده میشه سیو سود کرد اهرم هم که هم ابتدای بازار هم میانه بازار مثبت 2 معامله میشد راحت میتونستی با سود روزانه خروج بزنی این منفی هاهم در این هفته به نظرم جذابن و مناسب ورود نشانه ای از ریزش نمیبینم ان شا الله که همگی پرسود باشیم موفق باشید

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار