عرضه الومینیوم در بورس کالا یکشنبه 1405/04/07 (تالار حراج همزمان) ⏪ الومینیوم ایران (ایرالکو) 🔴 شمش الومینیوم 1000 پوندی 99.80 (نقدی) قیمت پایه = 4759523 ریال عرضه اولیه = 1000 تن افزایش عرضه = 0 تن نحوه تسویه = نقدی محل تحویل: انبار کارخانه ایرالکو ا-----------ا ⏪ الومینیوم جنوب (سالکو) 🔴 شمش الومینیوم 1000 پوندی 99.80 (نقدی) قیمت پایه = 4759523 ریال عرضه اولیه = 900 تن افزایش عرضه = 0 تن نحوه تسویه = نقدی محل تحویل= انبار کارخانه الومینیوم جنوب در لامرد فارس ا-----------ا ⏪ الومینای ایران (جاجرم) 🔴 شمش الومینیوم 1000 پوندی 99.75 (نقدی) قیمت پایه = 4747624 ریال عرضه اولیه = 300 تن افزایش عرضه = 0 تن نحوه تسویه = نقدی محل تحویل: انبار کارخانه جاجرم ا-----------ا ⏪ الومینیوم المهدی 🔴 شمش الومینیوم 1000 پوندی 99.80 (نقدی) قیمت پایه = 4759523 ریال عرضه اولیه = 250 تن افزایش عرضه = 0 تن نحوه تسویه = نقدی محل تحویل= بندرعباس 🔴 شمش الومینیوم 1000 پوندی 99.70 (نقدی) قیمت پایه = 4735725 ریال عرضه اولیه = 300 تن افزایش عرضه = 0 تن نحوه تسویه = نقدی محل تحویل= بندرعباس @Alinclub T.me/alinclub
-
yousef alipour
غالبر دلم برای سهامدار غالبر میسوزه از اینکه غالبر سود خوب میده شک ندارم اما نمیدونم بازیگر این سهم چندتا حمایت پایینتر رو میخواد تبدیل به مقاومت کنه و این روند سود دهی چه بازه زمانی طول میکشه
-
سروش قربانی
شپدیس 🔻شنبه 6 تیر 1405 ‼️جریان نقدینگی 🔸بیشترین ورود نقدینگی: #تاپیکو، #شپدیس، #شستا 🔹بیشترین خروج نقدینگی: #وبملت، #فملی، #اروند
-
مرتضی بابائی
اهرم از بین نمادها شستا به نظرم گزینه مناسبتری نسبت بقیست بسیار به اینده این سهم خوشبینم خودرو و خساپا هم رشد خاصی نکرده که بخواد اصلاح زیادی بکنه بقیه نمادها میتونن یه استراحتی بکنن
-
عباس ناوبران
شپلی و این اغاز تحولات بنیادی شرکت است . اغاز راهی بزرگ و درخشان در قطب نساجی خاورمیانه طبق صحبتهای مدیر عامل محترم شرکت، شهریور ماه خیلی خیلی پررنگ تر اثار تحولات بنیادی شرکت را خواهیم دید. به لطف خدا
-
رویال بورس
❗️ بیشترین درصد حجم خرید حقوقی ؛ #خراسان #سبهان #ساوه #فنوال #سهگمت #سغرب #کخاک #فرود 🗓1405/04/06 @Royalbourse_ir
-
شبندر ارزش سهم حداقل 2000 اواسط مرداد مجمع
-
The Main Way
شفارس نمادهای بنیادین!!!! بنده ی خدایی گفته بروید سراغ نمادهای بنیادین، یعنی شفارس که سودش از 5 تومن رسونده به 17 تومن روی بنیاد نبوده…!!! بعدشم از قراین پیداس که به احتمال، سودسازیش رشد خواهد داشت و این ماه هم می ره مجمع… حالا نکتش کجااااس، اینجاس که درسته برخی بالا خرید زدن و هنوز تو ضرر هستند اما این رشد اخیرش حدود 100درصد بوده و یه جورایی یه کله رسیده به این قیمت… نکتش کجااااس اونجا که بازارگردانش زیر این قیمت ها 3 میل 3 میل می فروخت اما تا چند روز پیش و حتی امروز داره در قیمت های بالاتر 12 میل 12 میل خرید می زنه… جالبیش کجاااس اینجا که نمی خوام به سراغ برخی حرف ها برم مثلا اون بنده خدا که درصدی بود و اون موقع می گفت نگه دارید تا فلان سال که امسال باشه یه طوری در 6ماهه نخست امسال، قیمتش میشه فلان قدر…اماچی شد اون حرف هااااا…البته این با حرف های قبل قدری در تناقض بود، گفتم که یادتون باشه اینجا مبنا فقط احتمال هست نه یقین… فعلا هم سکوت دارم، چون اگه مثل قبل شروع کنم، عوامل درصدی ها اماده هستند که…که که که تحلیل ها رو فیک کنن… فعلا ⏳🕯⏳سلاااااااااام…😉😉😉 . 📜📃📜…
-
ابراهیم
شاملا برین کدالشو بخونید حالشو ببرید 134درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش درامد داشته
-
غگل به نظرتون امسال به ازای هر سهم چقدر سود تقسیم میکنن؟ لطفا دوستانی که اطلاعات و اشنایی دارند جواب بدید؟ ایا ارزش داره با سهم بریم مجمع یا قبلش بفروشیم؟
-
behzadag
#زملارد در اردیبهشت ماه به فروش 1921 میلیارد ریالی رسیده است خرداد 2396 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه 6206 میلیارد ریال فروش زد بیش از 2برابر مدت مشابه قبل