سغرب فقط سباقر
-
فزر فردا صف خرید محتمله
-
kaladade_bot
📌 معاملات #بورس_کالا مورخ 1405/04/06 گروه پلیمر 🔶 #پلی_پروپیلن: #جم_پیلن 280 تن با قیمت پایانی 3,325,459 هزار ریال و %39.38 رقابت #مارون 352 تن با قیمت پایانی 2,521,562 هزار ریال و %33.02 رقابت 🔷 #پلی_بوتادین_رابر_PBR: #شاراک 302 تن با قیمت پایانی 3,029,014 هزار ریال و بدون رقابت 📊امار کل معاملات پلیمر حجم عرضه: 2,807 تن حجم تقاضا: 3,000 تن حجم معامله: 2,342 تن ارزش معامله: 5,752,686 میلیون ریال kaladade.ir
-
بورس وان
〰️ #موج 📈 با یک مقدار تغییر از ابتدای موج صعودی هدف به دست امده دقیقا همان قیمتی می باشد که این صندوق به ان برخورد داشته و به همین منظور اصلاح گردید. 🕯 جالبه که همانند دیگر صندوق های بررسی شده در وضعیت پولبک به سقف کانال می باشد. 🔗 چسبنگی بسیار بالایی با #فملی داره و هر وقت فملی سر حال بوده این صندوق هم پیشتاز دیگر صندوق ها عمل کرده . 😄 حمایت معتبر 4750 تومان ❌ مقاومت مهم 5650 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 8400 تومان 🗓 1405/04/06
-
فزر در مجموع خبر خوبی بود حداقل دیگه صف فروش نباشه
-
بازیگران سهام
#خودرو کندل های کادر نارنجی تا اینجا همگی تکرار شده اند با توجه به منفی امروز ،در ادامه چه خواهد شد؟
-
فملی دوستان عزیز بهترین راه و تاکتیک فردا برای صعود سهام ، نه گفتن به فروش سهامه ، بگذارید همکی تو این پیروزی سهیم باشیم .
-
سیدداود سرمدی
وبملت میتونه فرداپولبک به شکست کانال صعودی تاریخی خوددر125روانجام بده بلا هم گفته شده مقاومت ماژور160تا165تومنه بعدمیره برای موج4
-
محمد حسینی
فزر بهترین نوع افزایش سرمایه از انباشته شرکته که منابع داره و… کلا شیپور رو برعکس گرفتی
-
علی زمانی
خودرو با خبر صلاح سهامداران سه چهار روز هم بسته بودند تا کی میخوان خستمون کنند
-
مهدی فایننس || موج نو
اما نکته اموزشی و جذاب داستان که شایسته است دوستان به این بخشش توجه کنند. از همون انتهای موج 2 بزرگ یا در واقع ابتدای موج 3 تا به امروز این نماد 100 درصد رشد داشته و همچنان هم قفل صف خریده. افراد اماتور همچنین معامله گران عجول از خرید این نوع سهام در قیمت های فعلی استقبال میکنند، چرا؟ چون فقط اون فلشی که مسیر رو به بالا رو طی کرده می بینند، توجه به استاپ 50 درصدی ندارند! اما افراد حرفه ای و سرد و گرم چشیده بازار، اگر چنین نمادی رو در پرتفو ندارند اینجاها ازش دل می کنند و به سراغ خرید نماد هایی میرن که در ریز موج 5 از 1 بزرگ یا 2 بزرگ قرار دارند و بناست در اینده ای که دور نیست غبشهر های دوم و سوم و… بشن. از این دست نماد ها در دوره های پیشین #کانال_ویژه به تعداد مکفی خدمت عزیزان سیگنال شده. نمونه ی دیگر #غصینو بود که چارتشو همین جا خدمت شماهم گذاشتم، خیلی از دوستان که صبوری کردند و توجه به این عرایض داشتند، سود این نمادها که تعدادش کم هم نبود گرفتند #غبشهر #غصینو #دقاضی از بازدهی های 200-300 درصدی اینا گذشت و الان دیگه پرریسک اند (هرچند با صبوری تا 1000 درصد هم خواهند رفت) منتها برای کسی که سبد می بنده، اصل اول کاهش ریسک و تضمین اصل سرمایه است، و در ادامه کسب بازدهی و گسترش ارزش پرتفو.. در سبد هایی که می بندید به این نکات دقت کنید، تا اگر فردا روزی بازار 1 ماه به اغما رفت و حتی حدضرر ها زده شد، خوابتون اشفته نشه. اگر نیاز به کمک و راهنمایی ماهم داشتین مثل همیشه با ایدی زیر در خدمت شما هستیم: @mahdi_finance_admin