❤️🩷💜 وبملت سود ساز ، پایدار و مطمین. 💜🩷❤️🧡💙💚🩵 💎💎💎 بانک ملت اینده درخشان بورس ایران 💎💎💎
-
احسان
#خودرو انشاالله امسال وضعیت خوبی خواهد داشت
-
چوبین⭐⭐⭐
مثقال چوبین# بنظر یه گین ده تا بیست درصدی میشه گرفت از صندوق ها حداقل . سهام فعلا خروج زدیم .تا فرصت مناسب .
-
رضا
#شاملا گزارش خرداد نسبت به مشابه سال قبل 134درصد افزایش درامد. برید حالشو ببرید
-
mehdi hashemi
پیزد درامد صادراتی حدود 210 میلیارد هست نه 120 میلیارد و جمع مصارف ارزی سه ماهه نیز 1632 میلیارد بوده .اشتباه تایپی🙌
-
yousef alipour
غالبر دلم برای سهامدار غالبر میسوزه از اینکه غالبر سود خوب میده شک ندارم اما نمیدونم بازیگر این سهم چندتا حمایت پایینتر رو میخواد تبدیل به مقاومت کنه و این روند سود دهی چه بازه زمانی طول میکشه
-
سروش قربانی
شپدیس 🔻شنبه 6 تیر 1405 ‼️جریان نقدینگی 🔸بیشترین ورود نقدینگی: #تاپیکو، #شپدیس، #شستا 🔹بیشترین خروج نقدینگی: #وبملت، #فملی، #اروند
-
مرتضی بابائی
اهرم از بین نمادها شستا به نظرم گزینه مناسبتری نسبت بقیست بسیار به اینده این سهم خوشبینم خودرو و خساپا هم رشد خاصی نکرده که بخواد اصلاح زیادی بکنه بقیه نمادها میتونن یه استراحتی بکنن
-
عباس ناوبران
شپلی و این اغاز تحولات بنیادی شرکت است . اغاز راهی بزرگ و درخشان در قطب نساجی خاورمیانه طبق صحبتهای مدیر عامل محترم شرکت، شهریور ماه خیلی خیلی پررنگ تر اثار تحولات بنیادی شرکت را خواهیم دید. به لطف خدا
-
رویال بورس
❗️ بیشترین درصد حجم خرید حقوقی ؛ #خراسان #سبهان #ساوه #فنوال #سهگمت #سغرب #کخاک #فرود 🗓1405/04/06 @Royalbourse_ir
-
شبندر ارزش سهم حداقل 2000 اواسط مرداد مجمع