📊 گزارش از تغییرات سهامداران درصدی (نام اشنا) 🔋 خروج از لیست درصدی ها ➖ #حگردش : اقای رضا نوروزی • با فروش حدود 22 میلیون سهم ➖ #کفرا : اقای علی سیدعلیخانی • با فروش حدود 100 میلیون سهم ➖ #بانکدار : اقای عبدالکریم طاهری • با فروش حدود 6 میلیون سهم 🟢 خریدهای شاخص ✔️ #توان : اقای مجید عرب • خرید 3 میلیون سهم به ارزش 14.7 میلیارد تومان ✔️ #خکار : اقای احمد شریفی • خرید 30 میلیون سهم به ارزش 4.7 میلیارد تومان ✔️ #بخاور : اقای احمد احمدی • خرید 7.8 میلیون سهم به ارزش 4.4 میلیارد تومان ✔️ #سبجنو : اقای محمدعلی حسنی • خرید 868 هزار سهم به ارزش 4 میلیارد تومان ✔️ #شپلی : اقای جاوید اسیابان • خرید 6.5 میلیون سهم به ارزش 3.2 میلیارد تومان ✔️ #بموتو : خانم نسرین عطاران • خرید 10 میلیون سهم به ارزش 2.5 میلیارد تومان ✔️ #غگیلا : خانم نیایش بالا زاده • خرید 1 میلیون سهم به ارزش 1.8 میلیارد تومان ✔️ #کیمازی : اقای ارسلان پاشاپور • خرید 957 هزار سهم به ارزش 1.5 میلیارد تومان ✔️ #قصفها : اقای حسین رستمی • خرید 8 میلیون سهم به ارزش 1.4 میلیارد تومان ✔️ #کاما : اقای علی سیدعلیخانی • خرید 4.4 میلیون سهم به ارزش 1.4 میلیارد تومان ✔️ #دزاگرس : خانم مرضیه صلاح • خرید 800 هزار سهم به ارزش 1.3 میلیارد تومان ✔️ #سبجنو : اقای سید مهدی راستی ثانی • خرید 255 هزار سهم به ارزش 1.2 میلیارد تومان ✔️ #فاخر : اقای مصطفی بیاتی • خرید 400 هزار سهم به ارزش 930 میلیون تومان ✔️ #وبرق : اقای فرید اروین • خرید 233 هزار سهم به ارزش 750 میلیون تومان ✔️ #الکتروماد : اقای امیر مسعود امیری • خرید 2 میلیون سهم به ارزش 700 میلیون تومان ✔️ #رپویا : اقای محمدرضا ناظمیان • خرید 151 هزار سهم به ارزش 640 میلیون تومان ✔️ #سغرب : اقای حسین رستمی • خرید 750 هزار سهم به ارزش 630 میلیون تومان ✔️ #وامیر : اقای علی سیدعلیخانی • خرید 880 هزار سهم به ارزش 500 میلیون تومان 🔴 فروش های شاخص ❌ #سباقر : اقای فیروز منجیلی • فروش 500 هزار سهم به ارزش 11 میلیارد تومان ❌ #سباقر : اقای مصطفی بیاتی • فروش 300 هزار سهم به ارزش 6.6 میلیارد تومان ❌ #حگردش : اقای رضا حسن پور • فروش 12 میلیون سهم به ارزش 2.4 میلیارد تومان ❌ #کفرا : اقای محمد میرهاشمی • فروش 11 میلیون سهم به ارزش 1.8 میلیارد تومان ❌ #پسهند : اقای نیما مقدس • فروش 936 هزار سهم به ارزش 1.6 میلیارد تومان ❌ #های_وب: اقای سید ایمان میری • فروش 41.6 میلیون سهم به ارزش 1.4 میلیارد تومان ❌ #کصدف : اقای سعید محمدی • فروش 1.2 میلیون سهم به ارزش 880 میلیون تومان ❌ #غنوش : اقای داریوش اختیاری • فروش 432 هزار سهم به ارزش 800 میلیون تومان ⭕️ به هیچ عنوان این اطلاعات را به تنهایی معیار معامله خرید/فروش خود قرار ندهید. 🗓 1405/04/06
-
ZA⛳️H⛳️RA
#شپنا یک کلاهی این چند سال سرم رفته که الان متوجه شدم..من چند سبد خانوادگی دارم..نمودار ارزش دارایی سهام ل ع نتیم روی نمایش خالص ارزش دارایی ها بوده نه روی نمایش بهای تموم شده..همیشه وقتی در یک نگاه درصد تخصیص پرتفوی و نگاه میکردم یعنی در انتهای ریزش ها سالی یکی دوبار همیشه میدیدم صنعت پالایشی و بانکی در صدر بوده،،واسه همین با اینکه همیشه تحلیل شپنا و شتران و میذاشتم و همیشه تاکید به خرید داشتم خودم شپنا هیچوقت اضافه نمیکردم چون تصور میکردم درصد پالایش و بانک در سبدم بالاترین است و میرفتم سراغ خرید صنایع دیگه..امروز با وب رفتم انلاین اگاه دیدم شپنا اخرین سهم و صنعت پالایش در سبدم کمترین وزیر 2 درصده. گیج شدم..حتی فکر کردم باگ است،گیج شدم،به پشتیبانی پیام دادم گفت فیلتر نمایش و بزار روی خالص ارزش،،ریز که شدم دیدم شپنا من 3 سال401 فقط 30 میلیون خریده بودم..وچون فیلتر نمایش روی خالص بوده و پالایشی ها رشدهای خوبی داشتند این درصد پرتفوی روی خالص دارایی متغیر ومرتب رشد میکرده..فقط خودم میدونم چقدر با همین اشتباه و بی دقتی خودم و از سودهای زیاد بی نصیب کردم..خودم و دلداری میدادم که باز خوبه اخر 404 در کف شتران خریدی..الان شتران 140 درصد درسوده اما سود شپنا این چند سال کجا و بقیه سهام کجا…همین اشتباه و روی دو سبد دیگه روی بانکی بخاطر بی دقتی داشتم..چون فیلتر روی نمایش خالص دارایی بوده و من سهم ونوین داشتم وچند ساله رشد خیلی داشته همیشه فکر میکردم 40 درصد سبدم بانکی است اما وقتی روی بهای تمام شده و خرید بزاری میبینی فقط 5 درصد بانک داشتم..که اگه دقت میکردم بی شک وزن پالایش و بانک و بارها در فرصت های ایجاد شده زیاد میکردم..باورتون میشه ،،مثلا صبا تامین من فقط 100 میلیون همون موقع ها خریدم که نهایت 100 درصد بازده داشته،،.در فملی هم همین اشتباه و داشتم سال401 فقط 11 میلیون خریدم اما الان ارزشش شده 150 و فکر میکردم یک درصد منطقی دارم..دقت کنید زمان رصد وزن صنایع و سهام فیلتر نمایش و به پولی که از ابتدا تخصیص دادین قرار بدین..نه به ارزش روز..باعث میشه یک سهم درجه یک یا صنعت درجه یک و که همیشه به همان دلایل قبل ارزش پولتون و زیاد میکنه مبلغ کم اختصاص بدین..خیلی زور داره عمر و شب و روزت و بزاری پای سهام و بعد ببینی 32 میلیونت شده 400 میلیون.چرا 300میلیونت نشه 4 میلیارد
-
hamid
#فلوله 22 درصد صورتجلسه مجمع امروز الان روی کدال هست میتونید ببینید
-
عباس شفیعی
#وتجارت اشکال در سازمان بورس میباشد. چرا و به چه علت سهم ارزنده میبایست حدود60تومان معامله شود چرا یه کف قیمتی ندارد واقعا بورس مدیریت نمی شود
-
Amir000111 Amiri
ثفارس کماکان معتقد ب ریزشم..از حوالی 1280 تا1300 به هدف اول 1000 ریزش داره.احتیاط بنظرم
-
AVA_Premium
بررسی عملکرد صندوق 〰️#اهرم: 🌟 بیشترین فعالیت در بین تمام صندوق های اهرمی را داشته و تقریبا در تمام صنایع بازار فعال بود. 😄 #نوری و #فباهنر از جمله سهامی است که به ترکیب درصدی وارد شده. ❌ و از سهامی مانند #حکشتی #وپارس #اخابر #وتوکا #ذوب از ترکیب درصدی خارج شده… ➕ جالبه که حجم سنگینی بر خلاف انتظار بازار #خودرو خرید داشته. 🗓 1405/04/06 📲 بله 📲 کانال تلگرام http://ble.ir/AVA_Premium https://t.me/AVA_PREMIUM_TEL
-
As
#فصبا گزارش ماهیانش امد. اهل فن تحلیل کن
-
احسان
#شپلی سهام اینده داری است
-
تحلیل بنیادی و تکنیکال بورسکده
#ونوین P/E~4.9 با وجود ثبت بیشترین بازدهی صنعت تو پساجنگ همچنان به لحاظ بنیادی جذابه و تراز 13350 میلیاردی بهار عالی بود و حدودا 130% بیشتر از مدت مشابه. امسال می تونه 135 تومان بسازه و با لحاظ تقسیم سود 30% و قیمت 376 تومانی فعلی، بعد مجمع P/E~2.8 اینده نگر داره! StockArk
-
خپویش #خپویش با عدد 4252 میلیارد ریالی اغاز کرده است در اردیبهشت 9171 میلیارد ریال و خرداد 10166 میلیارد ریال بود و 3ماهه 23591 میلیارد ریال است این عداد که زده از ارزش مارکت بیشتر شده
-
شپنا سلام دوستان خداقوت. اروند رو رد کنم بره جاش شپنا بگیرم چون همش داره منفی 3 سنگین میده. الان وقت خوبی برای خرید شپنا هست؟؟؟