#صبا بیشترین سود دوران سهم داریم رو از صبا گرفتم سال 99. فقط نزدیک مجمع سالانه که میشه تا میتونید خرید کنید.
-
هزار تحلیل
پارسال گفتم سهم از 48 تومن بر میگرده و موج C اونجا تموم میشه ، ببینید دقیقا از همونجا برگشت و وارد موج صعوی جدیدی شد که مقاومت ها در تصویر مشخص است #ولساپا
-
کیا فاخرنیا
#ارزش مسکن
-
نیما علی یاری
شپنا سلام به همگی (در مورد کلیت بازار ، شپنا و پالایشی ها) بازار امروز تمایل به رشد داشت ، میخواست اون یک واحد رو بالا بره ، ولی باید پول بیاد پشت بازار… امروز اوایل بازار 14 همت پشت صف خریدها بودن که اواخر بازار رسید به 10 همت (کمه) بیشتر این پولم برای پالایشی ها ایستاده بود کلیت بازار داره منفی معامله میشه ، یه پالایشی هست و چندتا هلدینگ (شستا تاپیکو فارس) که تاثیر از خبر دارن و یه جا هیجانشون فروکش میکنه امروز فارس عرضه شد ، طبیعی هم هست نمیتونه از نوری زیاد فاصله بگیره ، قبلا گفتم در موردش عمده سبد فارس نوری هست اگه پول جدیدی سمت بازار نیاد بازار پتانسیل یک واحد اصلاح هم داره پولی هم که الان ایستاده واسه خرید بیشتر میخواد پالایشی بخره ، خب هر چی قیمت بره بالاتر قطعا فروشنده بیشتر میشه و یه جا عرضه به تقاضا غلبه میکنه امروز باز هم شبندر و اخر بازار عرضه کردن ، شتران درجا صف خریدش ریخت…! شپنا نه ، شپنا همچنان خشک معامله شد جون بازار به پالایشی هاست شپنا عرضه بشه ، رفتیم واسه یه واحد اصلاح (قبلا راجع به شپنا توضیح دادم تا کجا فروشنده نداره) امروز 2000میلیارد خروج پول از بازار داشتیم ، که یه جا نشست تو صندوق درامد ثابت 1700 میلیارد خروج پول از صندوق درامد ثابت داشتیم (البته شما الان ورود پول میبینید ، 1700 میلیارد قبل بسته شدن بازار بود) به نظرتون بازار هدف این پول کجاست؟
-
Tehran_invest
معاملات امروز نماد تایرا بسیار جالب توجه بود حجم معاملات تابلوی اصلی 211 میلیون برگ سهم(شامل کد به کد 174 میلیون سهم از حقوقی به حقیقی). (ارزش معامله 56/8میلیارد تومن) در تال نماد 153 میلیون حجم معامله شداز حقوقی به حقیقی به ارزش 41/3 میلیارد تومن مجموع حجم امروز 364 میلیون سهم! عمدتا حقوقی به حقیقی دقیقا زیر مقاومت سقف قبلی(تارگت دوم سهم بود) عدد 269 تومن! اگهی دعوت به مجمع سالیانه هم امروز کدال شد تاریخ 17 تیر ساعت 10 صبح این رو نوشتم اینجا بمونه بعدا رفتار بازیگر رو چک کنیم با هم شاید چیزی یاد گرفتیم! نه سیگنال خرید هست نه سیگنال فروش تحلیل در پست قبلی ارایه شده! @Tehran_invest
-
فملی این روند تو بورس طبیعیه ، کسی برندست که صبور باشه ،
-
اوان سال گذشته تابستان حدود هفتاد درصد سهام را یک بازیگر جدید خریداری کرد…از سال گذشته با تغییر سهامدار اصلی سودسازی شرکت تقریبا ده برابر شده…قیمت سهام از ششصد تومان بدون احتساب افزایش سرمایه حدود 2هزار تومان شده…شرکت یک زیر مجموعه تاسیس کرده…اصلا بحث فروش سهام نیست…شرکت برنامه های خوبی برای سود سازی داره…اینها رو ملاک برای خرید یا فروش سهم قرار ندین و با محاسبات خودتون معامله کنید نظرم شخصیه
-
روح اله افشار
فزر اوکی حرف زدن ما دیگه فایده نداره موفق باشین خدا حافظ 🤚
-
مستر صاد
گلدا ⚠️ سهام تاپ هر صنعت ، شروع به حجم خوردن کنن ، مارکت روند صعودی فعلیش تمام خواهد شد ، و نفس خریداران بریده خواهد شد. کوتاه مدتی روند صعودی تمام خواهد بود با توجه به حجم های عرضه در تاپ های هر صنعت. مثال پالایش : شپنا روانکار : شسپا روغن خوراکی: غکوروش ، غدانه حمل و نقل : حسینا ، حکشتی و و و… ⚠️⚠️
-
ثشرق همین فرابورس که ورود زدم قبلا 60 درصد تو سود هستم 6 سال در در روند نزولی بوده فعلا هم 200 درصد کمتر از سقف 99 میام ثشرق با بازیگر هماهنگ هستم
-
محمد
#تپکو بازار متعادلی نداریم ، سهم های سنگین روز ها هست صف خریدن ( سهم هایی که حقیقی های عادی اصلا نمیتونن به راحتی صف خریدشون کنن ) ولی سهمی مثل تپکو با این همه جا موندگی هیچ توجهی بهش نمیشه ، اونوقت بعضیا میگن به خاطر تورمه که بورس مثبته ! اگه به خاطر تورم بود تپکو الان 40 تومن نبود !