جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
نیما علی یاری | nima.ai
۱۷:۲۴:۱۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

شپنا سلام به همگی (در مورد کلیت بازار ، شپنا و پالایشی ها) بازار امروز تمایل به رشد داشت ، میخواست اون یک واحد رو بالا بره ، ولی باید پول بیاد پشت بازار… امروز اوایل بازار 14 همت پشت صف خریدها بودن که اواخر بازار رسید به 10 همت (کمه) بیشتر این پولم برای پالایشی ها ایستاده بود کلیت بازار داره منفی معامله میشه ، یه پالایشی هست و چندتا هلدینگ (شستا تاپیکو فارس) که تاثیر از خبر دارن و یه جا هیجانشون فروکش میکنه امروز فارس عرضه شد ، طبیعی هم هست نمیتونه از نوری زیاد فاصله بگیره ، قبلا گفتم در موردش عمده سبد فارس نوری هست اگه پول جدیدی سمت بازار نیاد بازار پتانسیل یک واحد اصلاح هم داره پولی هم که الان ایستاده واسه خرید بیشتر میخواد پالایشی بخره ، خب هر چی قیمت بره بالاتر قطعا فروشنده بیشتر میشه و یه جا عرضه به تقاضا غلبه میکنه امروز باز هم شبندر و اخر بازار عرضه کردن ، شتران درجا صف خریدش ریخت…! شپنا نه ، شپنا همچنان خشک معامله شد جون بازار به پالایشی هاست شپنا عرضه بشه ، رفتیم واسه یه واحد اصلاح (قبلا راجع به شپنا توضیح دادم تا کجا فروشنده نداره) امروز 2000میلیارد خروج پول از بازار داشتیم ، که یه جا نشست تو صندوق درامد ثابت 1700 میلیارد خروج پول از صندوق درامد ثابت داشتیم (البته شما الان ورود پول میبینید ، 1700 میلیارد قبل بسته شدن بازار بود) به نظرتون بازار هدف این پول کجاست؟

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار