جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| javad2231
۱۶:۲۲:۰۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

وساپا سهامداران وساپا که تا الان با سهم ماندید، اینجا جای فروش نیست، تو بدترین حالت یکماه دیگه با وساپا موندن کار سختی نیست، با این شرایط وساپا، حیفه با دو تا منفی از سهم خارج بشید! باز هم خود دانید. شرایط عالی وساپا و اخبار خوب و مجمع و حداقل دو تا افشا الف را همه میدونن و هیچکس نمیدونه با چه درصدی باز میشه! اینجا ریسک خروج بالا هست نه ورود به وساپا! دقت کنید چه ریسکی میکنید.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار