جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| aryan2042
۱۶:۲۴:۴۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فغدیر درود نمیدونم چرا شرکت گزارش سالانه رو بارگذاری نمیکنه! فرود هم مجمع رفت و تکلیف سود شرکت الان مشخصه، تاریخ واریز سود و تاریخ مجمع هم هنوز ارایه نکرده در کدال…امیدوارم این وقت کشی ها باعث نشه زمان واریز سود بره برای ابان ماه درکل تا 11 تیرماه ناشر مهلت داده گزارش سالانه رو بارگذاری کنه در کدال وگرنه نماد چند روزی تعلیق میشه!

لیست اخبار