#شیران چشم بازار به لیدره ، همه چیز تحت کنترله سهامداری کنید بدون توجه به حواشی لیدر بانکیهان و بعد پتروپالایش دنبال دلیل منفی نگردید سهامداری تا پایان 1406
-
بورس | سهام | آكادمى كارو
کلی خودرو پشت چراغ منتظر بودیم چراغ سبز شه یهو ماشین جلویی قرمزو رد کرد. ماشین بعدی کمی تعلل کرد بعد اونم قرمزو رد کرد. ناگهان بقیه ی ماشینا دیوونه شدن همگی با هم پدال گازو فشردیم و رفتیم اصلا نمی دونم چی شد فقط می دونم اون لحظه برام خیلی #بورس بود.
-
مهدی امتیازی
اهرم لطفا بی پایه و اساس اینجا صحبت نکنید بعداز امضای تفاهم نامه گفتم بازار میره اصلاح و نوسانی شدن یک هفته گذشت…
-
ثشرق همه میگفتن زیر 2 هزار تومن نمیاد ولی من همچنان میگم کف سهم 1600 تومنه!!! اگه نقدی بخر عزیز دلم✋️✋️✋️
-
بورس با شاکر
#گزارش_عملکرد نمودار پنجاه نماد اول که بالاترین حجم اخرین روز نسبت به میانگین ماهانه را ثبت کردند صندوق ها لحاظ نشده است #ناما 9.62 #ولراز 7.51 #غکورش 6.87 #دقاضی 6.17 #تلیسه 5.58 #وارین 5.22 #جوین 4.92 #فایرا 4.67 #شفا 4.29 #سپید 4.22 #پخش 4.16 #حتوکا 3.96 #تایرا 3.88 #بکابل 3.85 #خصدرا 3.78 #دلقما 3.65 #قزوین 3.44 #دکیمی 3.41 #وامید 3.3 #کازرو 3.29 #بنیرو 3.23 #وپاسار 3.21 #ما 3.2 #فمراد 3.12 #فسازان 3.08 #ولبهمن 3.03 #سیمرغ 2.95 #حرهشا 2.94 #خیمن 2.93 #سرچشمه 2.9 #سیستم 2.89 #سجام 2.86 #صبا 2.78 #ثنوسا 2.78 #افق 2.73 #درازک 2.72 #کخاک 2.65 #کساوه 2.63 #داوه 2.63 #ونوین 2.62 #بتک 2.62 #گنگین 2.58 #شساخت 2.58 #ددانا 2.58 #بورس 2.57 #زفارس 2.49 #ساروم 2.47 #کدما 2.46 #چنوپا 2.39 #وبصادر 2.37 @shakerbourse
-
رضا گودرزی
#کفراور خدا درصدی های سهم رو لعنت کنه گفتم امیر امروز نیست درصدی ها ویتدراوال نشن.خحخخ
-
نیما علی یاری
شپنا یه نکته جالب امروز صندوق های نقره داشتن (یه مثال هست ، سیگنال خرید و فروش نیست) نقرابی ، حدود 5 میلیارد خروج پول داشت سیلور ، حدود 97 میلیارد ورود پول داشت، علت؟⬇️ نقرابی ، 24 درصد حباب مثبت داره سیلور ، 9 درصد حباب مثبت طرف اومده نقرابی رو فروخته ، سیلور و جایگزین کرده 15 درصد تفاوت حباب دوتا صندوق و گرفته حالا یه عده گفتن چرا سیلور هم بخریم؟ بریم خود بورس کالا گواهی شمش نقره رو بخریم نقرابی فروخته با حباب 24 درصد گواهی شمش نقره رو خریده گذاشته سر جاش این وسط انگار گواهی شمش نقره رو با 24 درصد زیر قیمت صندوق ها خرید کرده (این یعنی اصل نوسانگیری)
-
عبد عبد
وبصادر بدون شک یکی از ارزنده های بازار وبصادر و دیگری وپارس است این دوتا بانکی کمتر از یک سوم مارکتشون دارن معامله میشن
-
کارگزاری بانک صنعت و معدن شعبه زنجان
#ساینا دو ماه اخیر بسیار خاص بود 3810 میلیارد ریال فروش داشت . یک فروش خاص را هم در اردیبهشت ثبت کرد و افزایش نرخ ها ملموس شده و به عدد 3784 میلیارد ریالی رسیده است در اولین ماه سال مالی به فروش 1076 میلیارد ریالی مواجه بود و بهمن با رشد خاص 2633 میلیارد ذریال فروش زد و اسفند این عدد با کمی افت 1922 میلیارد ریال بوده و فروردین 1186 میلیارد ریال شده 3ماهه 5632میلیارد ریال است 6 ماهه 14903 میلیاردریال تقریبا 2 برابر مدت مشابه قبل است
-
وساپا روند نزولی شکونده و وارد روند صعودی شده و با حجم هایی که خورد تثبیت شد، تو روند صعودی هم هر سهمی با توجه به شرایط ممکن هست منفی هم بخوره، و این دلیل به فروش و خروج نیست! خیلی عقب افتاده، جبران میکنه! وساپا
-
Hamid
الومینا سلام زنگ بزنید امور سهام پیگیری کنید کارخانه با این پتانسیل چرا باید اینجوری باشه