وبصادر بدون شک یکی از ارزنده های بازار وبصادر و دیگری وپارس است این دوتا بانکی کمتر از یک سوم مارکتشون دارن معامله میشن
-
غلامرضا آقایی
اروند حقوقی خیلی راحت میتونست امروز صف ب صفش کنه هدفش چیه نمیدونم اما با عدم تایید بخشی از معاملات امروز ایشالا برای سهامدار حقیقی خیر باشه
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا چوبین# دوستانی که در مورد طلا سوال دارن . در مورد انس و طلا داخلی قبلا نظرات کامل دادم . تارگت هم دادم . ورود پله اول هم به مثقال در کف ممکن دادیم . صندوق مثقال هم مناسب دیدم . در مورد نقره هم بنده ادم پر ریسکی هستم . بخاطر همین سیلور برداشتم امروز چون تحلیلم بر نوسان خوب هست حداقل برای فردا و حداکثر تا چهار شنبه . اینکه صعودی خواهد شد طلا یا نه .باید تا رسیدن به تارگت مورد نظر صبر کرد . اما در مورد سهام فعلا هیچ نظری ندارم . من در سقف خرید نمی دم . سهام در کف خرید دادم .اول بورس همه هم سود گرفتن . توریل در اول روند گفتم همه گرفتند. طلا هم دوباره در کف . ما در وسط یا اواخر روند تحلیل نداریم برای خرید . تحلیل باید مدتی جلوتر داد تا دیگران هم برنامه ریزی کنند . مثلا تارگتهای شپدیس با روندش دادم . و باید منتظر باشیم . فقط یادمه تحلیل طلا دادم .هنوز یه ساعت نشده .انتقاد شروع شد . همونجا هم گفتم .روند شکل نگرفته انتقاد جایز نیست . وضعیت بورس مشخص .وضعیت سهام مشخص . بدون توجه به حواشی برنامه ریزی کنید . 60 تا 70 درصد نقد همچنان باش امروز با همون 70 درصد یه نوسان خوب از سینرژی گرفته شد✌️
-
دلگشا
#تلیسه در فروردین 2295 میلیاردریال فروش را داشته و اردیبهشت این عدد 2593 میلیارد ریال و خرداد با رشد 3091 میلیارد ریال بوده است . 3ماهه 7979 میلیارد ریال بوده و بیش از 2 برابر مدت مشابه است
-
Mr.navid
شما تشریف ببرید همون فکمند رو بخرید… (البته چشم بسته) شما حتی نمیدونید شرکتش کجاس مال کیه ! یه جا نزدیک مشهد ؟؟؟ 😅😅 وارد سهم زنوزی شدی فعلا باید بری تو ضرر… حالا صبر کن 🤣🤣🤣 افرین پسر خوب برو تو کوچه خودتون. اینجا نیا سم پاشی کن
-
stock & options
#ونوین P/E~4.9 با وجود ثبت بیشترین بازدهی صنعت تو پساجنگ همچنان به لحاظ بنیادی جذابه و تراز 13350 میلیاردی بهار عالی بود و حدودا 130% بیشتر از مدت مشابه. امسال می تونه 135 تومان بسازه و با لحاظ تقسیم سود 30% و قیمت 376 تومانی فعلی، بعد مجمع P/E~2.8 اینده نگر داره! StockArk
-
غکورش P/E فوروارد 3 است و بعد از کمی دست به دست شدن سهم و سوار شدن خریداران جدید میریم 2000 و 2500
-
امیر 1365
اقا نظرتون رو دارا یکم چیه من امروز از صف فروشش برداشتم نمیدونم چی میشه؟
-
اهرم اقای دکتر ادیب ضستا4046سربسرم76 تورو خدا راهنمایب
-
خودرو هر موقع از خودرو و خساپا تعریف کردن حتما فرار کنید .
-
اعتماد مارکت
📌 وبانک؛ افت سوداوری با ابهام در سود نهایی #وبانک در عملکرد فعلی خود 115 تومان سود به ازای هر سهم محقق کرده که نسبت به سال گذشته کاهش 41 درصدی را نشان می دهد؛ افتی قابل توجه که نشان می دهد سوداوری شرکت فعلاً نسبت به سال قبل تضعیف شده است. نکته مهم این است که سود #سیدکو و #پکرمان هنوز در سود وبانک شناسایی نشده و بخش مهمی از براورد خوش بینانه بازار، به تقسیم سود این دو شرکت وابسته است. بنابراین رسیدن سود هر سهم وبانک به حوالی 200 تومان قطعی نیست و منوط به تصمیمات مجامع سیدکو و پکرمان خواهد بود. 💰 قیمت هر سهم: 980 تومان 📊 سود محقق شده فعلی: 115 تومان 📉 پی بر ای بر اساس سود فعلی: حدود 8.5 واحد 📊 پی بر ای در سناریوی خوش بینانه سود 200 تومانی: حدود 5 واحد با این حساب، پی بر ای حدود 5 تنها در صورتی قابل اتکاست که سود سیدکو و پکرمان به موقع و مطابق انتظار شناسایی شود؛ در غیر این صورت، ارزش گذاری سهم با سود فعلی چندان ارزان به نظر نمی رسد.