جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| javad2231
۱۷:۳۵:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

وساپا روند نزولی شکونده و وارد روند صعودی شده و با حجم هایی که خورد تثبیت شد، تو روند صعودی هم هر سهمی با توجه به شرایط ممکن هست منفی هم بخوره، و این دلیل به فروش و خروج نیست! خیلی عقب افتاده، جبران میکنه! وساپا

لیست اخبار