بعد از موج صعودی اخیر، یه سوال مهم مطرحه: P/E بازار تا کجا امکان بالارفتن داره؟ کاهش ریسک جنگ اثر خودش رو گذاشت - اما این اثر همون 2-3 واحد افزایش P/E بود و نه بیشتر. انتظار معجزه از این عامل نداشته باشیم. اگه نگاهی به تابلوها بندازیم، واقعیت اینه که اکثر سهام کوچک از P/E فوروارد 2-3 رسیدن به محدوده 5 و بالاتر. یعنی بازار در بسیاری از نمادها به تعادل رسیده یا این هفته می رسه. تابلو نشون می ده بازار در شرایط فعلی هضم سهام با P/E بالای 5-5.5 رو نداره. خیلی از نمادها همین که نسبت قیمت به سود 1405شون از این سقف رد شده، روی تابلو عرضه شدن. این محدوده نقطه تعادل فعلی بازاره مگه یه محرک جدید بیاد؛ مثل کاهش نرخ بهره یا یه اتفاق سیاسی مثبت دیگه. الان خرید بدون تحلیل در کوتاه مدت احتمال ضررش بیشتر از سوده. همین هفته گذشته رو ببینید: فملی 10-12% اصلاح کرد، در حالی که پالایشی ها 10-12% رشد داشتن. بازار دیگه یکپارچه بالا نمی ره - انتخاب سهم مهم تر از همیشه ست. برای هر خرید جدید باید دلایل مشخص و قابل دفاعی داشته باشیم که رشد قیمت رو توجیه کنن.
-
رحمان رحیمی
وسدید مطمین باشید نادری در مجمع شرکت نخواهد کرد
-
وحید رستگار
غالبر واقعا این همه پول رو حقوقی از کجا اورد واسه خرید امروز
-
star
#فاسمین دوستان توجه کنید مدیریت جدیدی که این شرکت داره از موقعی که این شرکت رو در دست گرفتند .باعث وضعیت الان سهم شدند از موقعی که شرکت رو در دست گرفتند .شرکتی که در زنجان نه در کل کشور شرکت معتبری بود به نابودی کشانده اند .کم کاری و رانت و حالا هم با دیر ارسال کردن قصد دارند سهم رو به بازار پایه انتقال بدهند تا شرکت بدون شفافیت و رو به نابودی برود .بهترین شرکت روی کشور رو مدیران جدید به این وضعیت کشانده اند
-
آوای آگاه
#بررسی_گزارش_کدال #سخزر ✅ شرکت سیمان خزر در خرداد 324 میلیارد تومان درامد کسب کرده که نسبت به اردیبهشت 3 درصد و در مقایسه با میانگین ماه های گذشته، 28 درصد افزایش داشته است. ✅ در این ماه مقدار تولید و فروش به ترتیب 31 و 15 درصد کاهش داشته است. ✅ نرخ سیمان تیپ2 پاکتی 4 میلیون تومان گزارش شده که در مقایسه با اردیبهشت، 20 درصد رشد کرده است. نرخ سیمان تیپ 2 فله با 27 درصد افزایش نسبت به ماه گذشته، 2.9 میلیون تومان گزارش شده است. ✅ مجموع درامد 3 ماهه 830 میلیاردتومان می باشد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 50 درصد رشد کرده است. Ava.agah.com @Agahmoshaver
-
mahdi8989
#وبملت سلام و عرض ادب خدمت سهامداران محترم بانک ملت بنده از سال 1398 سهامدار بانک ملت هستم . با سرمایه حدودا 120 میلیون تومان وارد سهم شده ام و تا امروز که مبلغ ذکر شده با افزایش سرمایه هایی که سهم داشته به حدود 2.5 میلیارد تومان رسیده ، البته در مواقعی که نیاز به پول داشته ام مقداری از سهامم را فروخته ام و مجددا دوباره خریداری کرده ام . سهم خوب و با برکتی هست . در منفی ها به دید بلند مدت فقط اضافه کنید و نگران نباشید . ان شاالله همگی سالم ، موفق و پر سود باشید .
-
پیگیر حق
#شپلی هم مثل شمواد فروش خوبی زد در خرداد 14516 میلیارد ریال فروش داشت. در فروردین این عدد 9820 میلیارد ریال فروش زدو اردیبهشت 8055 میلیارد ریال بود 16044 میلیارد ریال 3 ماهه فروش داشته است.عدد 6 ماهه 47437 میلیاردریال بود و فروش خوبی در 3ماهه اخیر زده است
-
reza12345678
#وسبوشهر https://www.tasnimnews.ir/fa/news/1405/04/06/3626573/%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D9%87%D9%87-%D8%B3%DA%A9%D9%88%D8%AA
-
غالبر انگار بزرگان هم فروختن این سهمو
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#فیلتر 📆 شنبه 06/تیر/1405 #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 1👇👇👇 #خصدرا #چدن #ومپنا #غگز #بجهرم #خیمن #بمولد #ریشمک #ثجنوب #پی_پاد #سدبیر #وثخوز #ثنظام #خودکفا #کارام #داراب #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 2👇👇👇 #درهاور #مهر #شفا #نبابک #اتکای #بتک #فیلتر بلوکی ها 👇👇👇 #دعبید #واحیا #وسینا #ومدیر #دسبحان #پاکشو #میدکو #جم #ثمسکن #دماوند #سپید #سغدیر #وسکاب #سامان #کگل #کاوه #کلوند #بگیلان #وامید #نان #زدشت #فسازان #رنیک #وخاور #غدیس #فیلتر سنگینترین خریدهای گروهی 👇👇👇 #ذرت #پاریز #شرانل #شفن #فیلتر سرخط خرید فردا 👇👇👇 #وفیروزه #تادیکو #ذرت #زهلال #نیروترانسفر #شمس #وسنا #فیلتر جامع هوشمند 👇👇👇 #وبصادر #تایرا #سیستم #درهاور #درازک
-
رهآورد | Rahavard
⬜️ کدام نمادها امروز بیشترین گردش نقدینگی را نسبت به ارزش بازار خود ثبت کردند؟ 💠 در این پست، نمادها و صندوق هایی را مشاهده می کنید که امروز بیشترین نسبت «ارزش معاملات روزانه به ارزش بازار» را داشته اند؛ داده ای که می تواند میزان توجه و تحرک نقدینگی در یک نماد را بهتر نشان دهد. ✅این یعنی بخش قابل توجهی از ارزش بازار این سهم تنها در یک روز معامله شده و نقدینگی بالایی در ان جریان داشته است. ⚡برای مثال: نماد #ولراز امروز حدود 33 میلیارد تومان ارزش معامله ثبت کرده، در حالی که ارزش کل بازار این شرکت حدود 0.29 همت می باشد. 💠 چرا این داده مهم است؟ ✅وقتی ارزش معاملات نسبت به ارزش بازار یک نماد بالا می رود، معمولاً نشان دهنده یکی از این موارد است: 🟫 افزایش توجه معامله گران 🟫 ورود نقدینگی قابل توجه 🟫 افزایش هیجان معاملات 🟫 تحرکات غیرعادی در سهم 🟫 یا اغاز تغییر رفتار بازار نسبت به ان نماد ⬜️ البته این داده به تنهایی سیگنال خرید یا فروش محسوب نمی شود، اما می تواند به معامله گران کمک کند نمادهایی را شناسایی کنند که امروز «فعال تر و مورد توجه تر» از شرایط عادی بازار بوده اند. شنبه ؛ 06 تیر 1405 ✉️@rahavard365 https://t.me/rahavard365