جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
mahdi8989 | mahdi8989
۱۵:۰۵:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#وبملت سلام و عرض ادب خدمت سهامداران محترم بانک ملت بنده از سال 1398 سهامدار بانک ملت هستم . با سرمایه حدودا 120 میلیون تومان وارد سهم شده ام و تا امروز که مبلغ ذکر شده با افزایش سرمایه هایی که سهم داشته به حدود 2.5 میلیارد تومان رسیده ، البته در مواقعی که نیاز به پول داشته ام مقداری از سهامم را فروخته ام و مجددا دوباره خریداری کرده ام . سهم خوب و با برکتی هست . در منفی ها به دید بلند مدت فقط اضافه کنید و نگران نباشید . ان شاالله همگی سالم ، موفق و پر سود باشید .

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار