غالبر انگار بزرگان هم فروختن این سهمو
-
[email protected]
#بالاس فردا بازیگرش حمایت و قفل خواهد کرد و شارپی بالا می رود سیگنال قوی
-
شبریز 📈 ایا بازار تمام خبرهای مثبت صنعت پالایش را پیش خور کرده است؟ اگر پاسخ مثبت است، پس هنوز این موارد چه جایگاهی در تحلیل دارند؟ 🔸 عملکرد خردادماه شبریز 🔸 گزارش 3 ماهه سال 1405 🔸 تقسیم سود مجامع 🔸 اجرای مجدد فرمول جهانی قیمت گذاری فراورده ها 🔸 کرک اسپردهای بالاتر از میانگین تاریخی 🔸 احتمال بهبود سوداوری در ادامه سال به نظر می رسد بخش مهمی از محرک های بنیادی هنوز در مسیر انتشار قرار دارند و تیرماه می تواند یکی از مهم ترین مقاطع صنعت پالایش در سال جاری باشد. تصمیم نهایی همیشه با سرمایه گذار است، اما تحلیل اینده معمولاً ارزشمندتر از واکنش به نوسان یک روزه است.
-
چاکر
#شپنا بزودی قفل صف فروش خواهد شد
-
Mrhlllm1975
#حتوکا کاری به سرمایه گذاری های شرکت بورسی و غیر بورسی و املاک و زمینهای شرکت مابقی کامیونها و تریلی ها نداریم… فقط اون 100 کشنده تریلی های نسل جدید دیما و کمپرسی ها که حوالی سال 1401 خریداری شد به مبلغ 350 میلیارد تومان الان 2000 میلیارد تومنه… ارزش بازاری شرکت هنوز نزدیک 1200 میلیارد تومنه روی تابلوی معاملات… بعدا قدر این حقوقیهای خوب که عرضه می کنند می فهمید 😃😃😃
-
WKPlast |ویکی پلاست
✳️ عرضه تفکیکی محصولات پتروشیمی در بورس کالا 🗓 یکشنبه 7 تیر 1405 ➕ جمع عرضه ها: 3,179 تن @WKPlast | ویکی پلاست
-
مهدیه افراشته
#شپلی فروش خرداد ماه هزار و چهارصد و پنجاه و یک میلیارد تومن 🔥🌷🌷🌷🌷🌷👏👏👏
-
شارلوت
#شلرد جناب مجید ح این سهم فاند پذیر و تحلیل پذیر نیست… طبق گفته های خودتون تو صفحتون سهم ..بدرد نخوریه… شما خیلی میخوای کمک کنی فقط نطاره گر باش
-
شپلی 14516میلیارد ریال فروش خرداد 1405 حدود یک و نیم همت فروش یک ماه
-
امیر حبیبی
#رنیک به نظر میاد سهم یه رشد خوبی رو اغاز کنه .. معاملات امروز مشکوک بود و سهم اصلاح خوبی کرده و تا 1700 میتونه بالا بره یه ضرب باید دید حقوقی ها اجازه میدن یا نه.. این سهم دسته خودشونه و 90 درصد سهم دسته سهامدارای درصدیشه.. شناوریش بسیار پایینه و پتانسیل رشده بالایی داره
-
ثشرق تو مجازی یک ماه پیش طبل میکوبیدن ای بخرید ای بخرید و اونایی که خریدن رفتن تو ضرر!!! ولی من خودم از امروز تا اخر هفته خریدارم پله ای!!! زمان درست مکان درست ورود کنی برنده ای✋️✋️✋️