جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
star | free1_star
۱۵:۰۵:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#فاسمین دوستان توجه کنید مدیریت جدیدی که این شرکت داره از موقعی که این شرکت رو در دست گرفتند .باعث وضعیت الان سهم شدند از موقعی که شرکت رو در دست گرفتند .شرکتی که در زنجان نه در کل کشور شرکت معتبری بود به نابودی کشانده اند .کم کاری و رانت و حالا هم با دیر ارسال کردن قصد دارند سهم رو به بازار پایه انتقال بدهند تا شرکت بدون شفافیت و رو به نابودی برود .بهترین شرکت روی کشور رو مدیران جدید به این وضعیت کشانده اند

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار