اهرم شستا هم خالی کرد
-
Khatereh Roshan
فزر 164126 طلا
-
عقاب بورس
#ددانا خب یک مقدار بفروشید
-
کانال تحلیلی بورس
📌#بازار ‼️ بازار برنده در تابستان 1405 🔸قبلا با ذکر دلایلی به پیش بینی سبقت مسکن در فصل زمستان 1404 در بین بازارهای شناخته شده (بورس، طلا، دلار و درامد ثابت) اشاره شد. در ان زمان، قیمت میانگین معاملاتی مسکن در تهران معادل 110 میلیون تومان در هر متر مربع بود که بر اساس اخرین گزارش نشریه دنیای اقتصاد این رقم در حال حاضر به بیش از 200 میلیون تومان رسیده است. بدین ترتیب مسکن عنوان بهترین عملکرد در میان سایر کلاس های دارایی در این دوره را از ان خود کرد. 🔹اما در تابستان داغ پیش رو کدام یک از دارایی های مزبور می تواند گوی سبقت را از رقبا برباید؟ •️دلار 🔸برای تخمین چشم انداز بازار ارز باید نگاهی به صحنه سیاست خارجی داشت. ارزیابی غالب این است که دولت ترامپ به دلیل نزدیک شدن به زمان انتخابات میان دوره ای کنگره (12 ابان) و ریسک های مرتبط با امکان جهش قیمت نفت و تاثیر ان بر رای دهندگان امریکایی، تصمیم گرفت تا با یک تفاهم سیاسی، علاوه بر بازگشایی تنگه هرمز و حل موقت مساله جریان انرژی، مسیر دیپلماتیک برای حل و فصل اختلافات موجود با ایران از جمله در موضوع هسته ای را بیازماید. 🔹انتظار می رود این ملاحظه انتخاباتی در کنار تلاش دیپلماتیک موجب شود تا به رغم تنش های لفظی، فضای حاکم بین طرفین در عمل ارام باقی بماند. در زمینه اقتصادی نیز باید توجه داشت که دولت و بانک مرکزی ایران در پی اجرای بندهایی از این تفاهم نامه در کوتاه مدت به مقادیر قابل توجهی ارز دسترسی پیدا می کنند که نهاد اول به دلیل نیازهای فزاینده ناشی از کسری بودجه و نهاد دوم به دلیل نیاز به مهار اثار ناشی از خلق بی پشتوانه نقدینگی در ماه های اخیر، انگیزه بالایی برای عرضه ان دارند. ورود این منابع، که حجم ان در تابستان ناشی از فروش ذخایر نفت و استفاده از منابع بلوکه حداقل 15 میلیارد دلار براورد می شود، می تواند قیمت ارز را در محدوده فعلی مبادله ای در کانال 140 و ازاد در کانال 160 هزار تومان مهار کند. ┈┈••••✾•🍁🍁🍁•✾•••┈┈ •️طلا 🔸با فرض ارامش در بازار ارز، انگیزه رشد طلا منحصر به قیمت جهانی خواهد بود. به لحاظ نموداری طلا دچار یک وضعیت کلاسیک ناامید کننده شده است که طی ان پس از یک رالی صعودی قوی، ریز موج های بعدی در تشکیل سقف جدید ناکام مانده و نشانه هایی از تضعیف روند مثبت در کوتاه مدت را نشان می دهند. برخی از کارشناسان تکنیکال...
-
Dr. Hamidreza Khan
#فملی هم چندروز قبل دست نیافتنی بود
-
[email protected]
#غالبر ، احتمالا فردا ، پس فردا روند سهم عوض بشه ، این یکی دو روز هم بهش مهلت میدهیم!!!
-
بورس طهران
#جریان_نقدینگی 📌 خروج 1.6 همت پول حقیقی از بازار سرمایه 📈 اولین روز معاملاتی هفته با حجم معاملات بالا دنبال شد و در کلیت بازار برتری با عرضه ها بود؛ به طوری که 56 درصد نمادها در دامنه منفی به کار خود پایان دادند. در پایان معاملات، شاخص کل بورس تحت تاثیر رشد نمادهای فارس، شپنا و شبندر بیش از 15 هزار واحد افزایش یافت و در ارتفاع 5 میلیون و 176 هزار واحد قرار گرفت. در بازار امروز حقیقی ها حدود 1.6 همت از بازار سهام خارج کردند و 63 میلیارد تومان به صندوق های درامد ثابت واریز شد. همچنین ارزش معاملات خرد به 34 همت رسید. در جریان معاملات، نمادهای مسگون و تاپیکو بیشترین ورود پول سهامداران خرد را به خود اختصاص دادند و در سمت مقابل نمادهای وبملت و فملی بیشترین حمایت را از سوی حقوقی ها تجربه کردند./اوای اگاه شنبه 6 تیر 1405 این پست را برای دوستت هم بفرست 👌 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖🍃 👈 #بورس_طهران ، کانال شماست👇😍 🆔 @Boursetahran 🌷🇮🇷
-
پایا سرمایه اکسیر
📈 گزارش بازار شنبه 6 تیر 1405 🔼 تاثیر مثبت بر شاخص: فارس، شپنا، شبندر، شستا 🔽 تاثیر منفی بر شاخص: فملی، وبملت، نوری، افق 📊 ارزش معاملات بورس و فرابورس: 157،612،809 B 💵 ارزش دلاری بازار: 105 میلیارد دلار 📈 عملیات بازار باز: 0 اوراق مالی اسلامی: 17،595.583 B @exir_ise 🖥 www.exirise.com
-
عقاب بورس
#دقاضی لطفا بفروشید یکم
-
اقتصاد نگار | Eghtesad Negar
🟢پایان بورس امروز شنبه 6 تیر 1405 / خروج 2.1 همتی پول حقیقی در روز بلاتکلیف بازار سهام 🔷️معاملات امروز بورس در حالی به پایان رسید که شاخص کل با رشد محدود 15 هزار و 462 واحدی معادل 0.3 درصد، در سطح پنج میلیون و 176 هزار و 363 واحد ایستاد. 🔷️این رشد در برابر فضای کلی بازار چندان قدرتمند به نظر نمی رسد؛ زیرا بخش عمده ای از نمادها در مدار منفی معامله شدند. 🔷️در همین حال شاخص هم وزن تقریبا بدون تغییر خاص و با رشد ناچیز 54 واحدی در محدوده یک میلیون و 337 هزار و 534 واحد قرار گرفت؛ موضوعی که نشان می دهد بلاتکلیفی در نمادهای کوچک تر همچنان پابرجاست و رشد شاخص کل بیشتر متکی بر نمادهای بزرگ بوده است. 🏪@Eghtesadnegar_ir
-
جمشید بابایی
#شلرد من یک سهامدار جز از کل سهامداران بابت اینکه افشا ب را بعد از یک هفته روانه کدال کردند عذر خواهی میکنم. خود مسولین شرکت خودشان را طلبکار میدانند.و ما باید بابت عدم دقت و تخصص انها عذر خواهی و طلب امرزش بکنیم. چرا باید جوش ترک بخورد؟ یا جوشکار تان ایراد دارد یا بازرس فنی سرکارش نیست یا مسولین شلرد همه چیز را ول کردند یا شیر شیر هست اونجا یا کلا اونجا کسی انها را توجیه نکرده. اقای اسمعیلی بعنوان مدیرعامل باید از مردم عذرخواهی بکنی