جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
جمشید بابایی | ja259ba
۱۴:۰۸:۲۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شلرد من یک سهامدار جز از کل سهامداران بابت اینکه افشا ب را بعد از یک هفته روانه کدال کردند عذر خواهی میکنم. خود مسولین شرکت خودشان را طلبکار میدانند.و ما باید بابت عدم دقت و تخصص انها عذر خواهی و طلب امرزش بکنیم. چرا باید جوش ترک بخورد؟ یا جوشکار تان ایراد دارد یا بازرس فنی سرکارش نیست یا مسولین شلرد همه چیز را ول کردند یا شیر شیر هست اونجا یا کلا اونجا کسی انها را توجیه نکرده. اقای اسمعیلی بعنوان مدیرعامل باید از مردم عذرخواهی بکنی

لیست اخبار