#جریان_نقدینگی 📌 خروج 1.6 همت پول حقیقی از بازار سرمایه 📈 اولین روز معاملاتی هفته با حجم معاملات بالا دنبال شد و در کلیت بازار برتری با عرضه ها بود؛ به طوری که 56 درصد نمادها در دامنه منفی به کار خود پایان دادند. در پایان معاملات، شاخص کل بورس تحت تاثیر رشد نمادهای فارس، شپنا و شبندر بیش از 15 هزار واحد افزایش یافت و در ارتفاع 5 میلیون و 176 هزار واحد قرار گرفت. در بازار امروز حقیقی ها حدود 1.6 همت از بازار سهام خارج کردند و 63 میلیارد تومان به صندوق های درامد ثابت واریز شد. همچنین ارزش معاملات خرد به 34 همت رسید. در جریان معاملات، نمادهای مسگون و تاپیکو بیشترین ورود پول سهامداران خرد را به خود اختصاص دادند و در سمت مقابل نمادهای وبملت و فملی بیشترین حمایت را از سوی حقوقی ها تجربه کردند./اوای اگاه شنبه 6 تیر 1405 این پست را برای دوستت هم بفرست 👌 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖🍃 👈 #بورس_طهران ، کانال شماست👇😍 🆔 @Boursetahran 🌷🇮🇷
-
تحلیل نو
https://t.me/Samantahlil/102819 #تاپیکو را قبل خدمت دوستان عرض کرده بودم که به شدت جذاب هست. اما یک شرکت کوچکتر هلدینگ #شستا هست که به شدت پرتفوی جذابی داره و اونم #صبا هست. هم سود سال قبل شرکت ها در دلش هست هم ارزش امروز امثال #تاپیکو و #تاصیکو و #فملی که تمام صندوق ها دنبال خریدشان هستند. این وسط صبا مالک #وبملت و #وتجارت و سایر بانکی بیمه ای هاست که سنگین در پرتفوی خودشان #شبندر #شپنا و #شتران دارند پس شاید دلیل خرید سنگین اشخاص حقیقی در این نمادها امروز کمی مشخص باشه. سلامت باشید.
-
محمد امین حیدری
سصفها بنظر تا چند پایین میاد
-
پول هوشمندصندوق طلا
🔵#کهربا هفتمین #خرید_حقیقی در قیمت 154,076 ( 1.62% ) ساعت: 16:20 59نفر هر کد میانگین 64 میلیون تومان مجموعا 3,788میلیون تومان قدرت خریدار: 0.7 م.سی روز: 0.5 | سرانه حقیقی: 93 م.سی روز: 70 قیمت پایانی 154,991 ( 2.22% ) @fundSmartMoney2 1405/04/06
-
پول هوشمندصندوق طلا
🔴#کهربا بیستمین #فروش_حقیقی در قیمت 154,076 ( 1.62% ) ساعت: 16:20 16نفر هر کد میانگین 149 میلیون تومان مجموعا 2,379میلیون تومان قدرت خریدار: 0.7 م.سی روز: 0.5 | سرانه حقیقی: 93 م.سی روز: 70 قیمت پایانی 154,991 ( 2.22% ) @fundSmartMoney2 1405/04/06
-
استاد چلوکباب خورده بازار
#شلیا من نمیفهمم چهدخاک خورده بازاری که نمیدونه سقف جدید زدن یعنی توی اون عدد معامله بشه و حجم سنگین بخوره. اینکه 1000 دونه سهم روی 1200 تومن خرید و فروش بشه این میشه سقف جدید؟ به این میگن نویز. عدد نویز هیچ اعتباری ندارد و هیچ استنادی جایز نیست به این عدد
-
م ا
اروند حقوقی اولین اردر فروش راخودش میزاره .سهامدار هم میترسه میره تو صف فروش .به نسبت اهرم الان باید 9700 تومان باشه .دیگه 5900 فردا جای خرید است .نه فروش .ولی بازم دست سیاست حقوقی است با کد حقیقی میاد تومیدان فروش !فردا نترسید.
-
Mohsen Esfandi
ثامان نکات مثبت * شرکت اخیراً 40 درصد افزایش سرمایه را ثبت کرده که ساختار مالی ان را تقویت می کند. * در خرداد 1405، شرکت چند افشای بااهمیت منتشر کرد؛ از جمله: * فروش یکی از واحدهای پروژه «سامان 4». * خرید ملکی در منطقه ناژوان اصفهان. این اخبار نشان می دهد شرکت همچنان در حال مدیریت و توسعه پرتفوی املاک خود است
-
سروش قربانی
شپدیس امروز #توان #اهرم #اطلس فروشندگان قوی در شپدیس بودند 255 میلیارد تومان اطلس 87 میلیارد تومان توان 18 میلیارد اهرم
-
امپراطور وسدید
#شلرد درود برشما بنده امروز وارد سهم شدم انشاالله همه پرسود بشیم🙏
-
اسکاندیناوی
#ونیرو خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی خودشون خنده شون نمیگیره یک روز سهم رو می بندن بعد با 17-18 درصد بالاتر بازش میکنن دوباره همه رو پس میگیره میاد همون جایی که بستنش