بکاب بکاب فعلا فاتحهههه
-
الومینا اروند صف فروشه اینم صف فروشه توقع چی داری وقتی مواد اولیه از اروند میگرفته
-
آرش
فباهنر چه طور سهامی رو خریدید که اطلاعی در مورد شرکت و گزارش مالی اش ندارید
-
فملی همه نمادها دارن برمیگردن الا فملی واقعا این حقوقیش چیکار میکنه؟
-
جواد زارعان
بجهرم صف بعدی✅
-
فرشید باقری
درود طبق تحلیل هفته قبل بورس یک هفته در ناحیه مقاومتی کندل سازی کرد و باید منتظر اصلاح بورس باشیم طلا و اونس با حذف معامله گران روند صعودی را شکل دادن یک مقاومت رو 16800 داریم خیلی قوی نیست و همچنان ناحیه برگشتی و مهم ناحیه 17050 تا 17300 هست تتر نهال سیلور این تحلیل هم تکراری هست و تمام این اتفاقات از هفته قبل تحلیل و پیش بینی شد تحلیل همچنان همان تحلیل هفته قبل پابرجا هست و نیاز به روز رسانی ندارد و همچنان معتبر هست واسه این هفته پرسود باشید
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#توریل حجم مشکوک اخرین: 1.31% پایانی: 2.68% 🟩پی بر ای : 4.27 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 6 تیر 1405
-
علی تبرزدی
واعتبار 8600 ت هدف اول و20000 هدف دوم هرکی براش نا اشنا هستش مراجعه کنه به یک تحلیلگر حسابی تا براش توضیح بده
-
iranvestors
#حتوکا 33 میلیون حجم زد و صف خرید
-
اسمارت بورس
📅 مجامع امروز | شنبه 6 تیر 🔵 خدیزل - ساعت 8:30 | تهران 🔵 سلیم - ساعت 10 | تهران 🔵 هانیکو - ساعت 14 | تهران 🔵 هجرت - ساعت 8 | تهران 🔵 حبندر - ساعت 14 | تهران 🔵 فلوله - ساعت 14 | تهران (فوق العاده) 🔵 شیفته - ساعت 15 | مشهد (فوق العاده) 🆔 @smartbourse_com ♾️
-
Mehdiafzalian
#بورس تا الان که حدود 40 دقیقه گذشته 11000 میلیارد تومان در بورس معامله شده حدود 15 همت صف خرید داریم که بیشتر رو نمادهای دارو و سیمانی به لحاظ تعدادی هست خروج نقدینگی هم تا به اینجای کار حدود 157 میلیارد تومان بوده که ناچیزه صف فروش هم فعلا چیزی نیست و حدود 2500 میلیارد تومنه فعلا در دقایق ابتدایی اون تعادل لازم رو داریم. سرمایه گذار ترجیح میده یه مقدار دست به عصا حرکت کنه تا یه تقاضایی تو بازار بیاد و شرایط رو رو به بهبود ببینه البته اینم باید گفت که هنوز تو مرحله شناسایی سود حرکت صعودی گذشته هستیم. بازار هم احتمال اصلاح و پولبک رو داره میده @mehdiafzaliaan