#حتوکا 33 میلیون حجم زد و صف خرید
-
Zt Fz
شتران دوباره فریب نخورید پالایشی بهترینه
-
مهدی امتیازی
اهرم حدضرر اهرم 4500 اگر از دست بره کلا باید خارج شوید
-
سهامداران خساپا خودرو
انصافا حقوقی خساپا هم خوب خریده من که خوشبینم
-
فملی اون روز گفتیم هر مثبتی فرصت خروج
-
شتران بازار فردا مثبت چون سه شنبه مذاکراته 600 تارگت بعدیه این سهمه و اینجا خوبه بود که حجم خورد 133B
-
عدنان جعاوله
فزر دوست عزیز بنده قیاس نکردم شپنا و فزر رو . عرض بنده اینه که نگاه به ارزش شرکت بکنید . و بیشتر تکنیکالی کار کنید . همه چیز احتمال داره
-
🔱💢navasangiran💢🔱
#پترول قفل صف خرید گفتیم 10 درصد سود میده هنوز به بازار هم کاری نداره سیگنال عمومی نشانگر عملکرد تو خصوصیه..نه اینکه بیام فقط حرف بزنم یگم سابقم درخشانه
-
مریم سید
#شبهرن امسال شبهرن افزایش سرمایه هم داره؟
-
سید حسن حسینی
وپاسار باز داره میره سمت صف فروش 🤦🏻♂️ امروز اوضاع جالبی نداره ولی شخصا بازم صبر میکنم تا اخر بازار ، احساس میکنم شاید یه بازیه جهت پیاده کردن نوسانگیرها و بعدش ادامه راه صعودیش،فعلا تصمیم درستی نمیشه گرفت ببینیم تا اخر بازار وضعیت به چه شکل پیش میره و بعد تصمیم درستی گرفت که همراهش باشیم و یا خارج بشیم
-
Sahand
#اروند چقدر چندش اور هست که بعد این همه ریزش 50 میلیون حقوقی خرید می کند و 20 میلیون فروش و به ریش منو تو سهامدار خرد می خندد. چون شرافت ندارد