جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
Mehdiafzalian | mehdiafzaliaan
۰۹:۴۳:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#بورس تا الان که حدود 40 دقیقه گذشته 11000 میلیارد تومان در بورس معامله شده حدود 15 همت صف خرید داریم که بیشتر رو نمادهای دارو و سیمانی به لحاظ تعدادی هست خروج نقدینگی هم تا به اینجای کار حدود 157 میلیارد تومان بوده که ناچیزه صف فروش هم فعلا چیزی نیست و حدود 2500 میلیارد تومنه فعلا در دقایق ابتدایی اون تعادل لازم رو داریم. سرمایه گذار ترجیح میده یه مقدار دست به عصا حرکت کنه تا یه تقاضایی تو بازار بیاد و شرایط رو رو به بهبود ببینه البته اینم باید گفت که هنوز تو مرحله شناسایی سود حرکت صعودی گذشته هستیم. بازار هم احتمال اصلاح و پولبک رو داره میده @mehdiafzaliaan

فالورها 17983
تاثیر (Imp) 2288.0
بازدید 2288
تعامل (Eng) 31.0
لیست اخبار