درود طبق تحلیل هفته قبل بورس یک هفته در ناحیه مقاومتی کندل سازی کرد و باید منتظر اصلاح بورس باشیم طلا و اونس با حذف معامله گران روند صعودی را شکل دادن یک مقاومت رو 16800 داریم خیلی قوی نیست و همچنان ناحیه برگشتی و مهم ناحیه 17050 تا 17300 هست تتر نهال سیلور این تحلیل هم تکراری هست و تمام این اتفاقات از هفته قبل تحلیل و پیش بینی شد تحلیل همچنان همان تحلیل هفته قبل پابرجا هست و نیاز به روز رسانی ندارد و همچنان معتبر هست واسه این هفته پرسود باشید
-
ارش قدیمی
وسپه صف فروشه
-
محمدرضا جهانفر
خودرو خبر دور. جدید مذاکرات بیاد صف خرید میشه
-
مجید محمدی
شپدیس حتما این خیر دیدید چین قرارد سنگین ب ای خرید اوره با ایران بسته حتی صادرات اون به چین هم ممنوع کرده این عین اینکه از دوچرخه پیاده شی و سوار موتور شی خبر بهتر از این
-
am bourse
ثبهساز حرف بقیه رو ملاک قرار ندید
-
رسول گرجستانی
ثاخت ثاخت چرا اینجوری میتازه؟
-
mohmad
#ورنا #شاخص_بورس #وساپا ینی چی میشه تویه این هفته خبر واگذاری بیاد کدال یا الله
-
eng.sjhp 1352
چکاپا انشاالله خوب باز بشه باخدا
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#زهلال کد به کد اخرین: 2.98% پایانی: 2.98% ⬛️پی بر ای : 7.17 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 6 تیر 1405
-
مهدی داتلی بیگی
ساروم بخاطر اینکه نرخ بازده درامد ثابت رو گفتن رفته بالا تر. بازار فک میکنه که بازدهی اون بیشتر از ساروم میتونه باشه. البته که بنده اینطور فک نمیکنم
-
armani007
#جم کاملا تابلو حقوقی به کد خودی میده 80% معاملات از ناحیه حقوقی است