#باکدال 📌 گزارش عملکرد صنایع غذایی سکه #غگز #غذایی #گز #شکلات 🍭 شرکت صنایع غذایی سکه با مصرف انواع مغزیجات, روغن و سایر مواد اولیه به تولید گز, مغزیجات, شکلات, و سایر محصولات پرداخته و به صورت داخلی به فروش می رساند. 🔹 خرداد هم در مقدار و هم در مبلغ نسبت به اردیبهشت افت در فروش داشته است, اما در هر دوی این ایتم ها نسبت به خرداد سال قبل رشد داشته است. 🔸 خرداد در میانگین نرخ محصولات اصلی (شکلات و گز) شاهد افت 26% نسبت به اردیبهشت بودیم. 🌐 ipb.ir 📣 @isatispooyabrokerage ☎️ 035-35220458 | 021-45671000
-
بورس و ارز با رابینز (VIP)
#اهرم ✅ اهرم اولین مقاومت 4800هست رد کنه سهم 5000و 5500 از اهداف بعدی هستند و سقف کانال ابی محدوده 6الی 6200چون مقاومت داینامیک هست زمان رسیدن عدد میشه داد دقیق در کل پیشنهاد خرید نداریم چون تو قیمت مناسب سیگنال خودمونو دادیم و باید ببینیم که هر چه به سقف کانال میرسیم عکس العمل سهم چگونه هست سیگنال خروج کوتاه مدتیها میتونه تثبیت کندل روزانه زیر 4480باشه یعنی حد سود 📌 @robbinstreders
-
کیومرث قهرمانی
فزر طلای فیزیکی ، شمش عیار 24 با رعایت حد ضرر 15500 طلای 18 توصیه می گردد
-
کارخانه بورس | Godfother
برا اون 2% اختیار فروش که صحبت کردیم #طهرم (اختیار فروش اهرم) بهتر میبینم چون #اهرم نموداری یک واگرایی منفی داره هم 2-3 تا کد prx تو کف اول روند وارد لیست درصدیا شدن خارج شدن این هفته(انگار از روند شارپی بازار مطلع بودن که تو کف ورود کردن) هم هفته گذشته سازمان بورس ارزش تضمین شون نصف کرد برا بحث اعتبار که در مجموع این موارد انتخاب مناسب تری میتونه باشه برای اختیار فروش
-
بهرام عبدالهی
خساپا فردا هم بازار و معاملات با توجه به اخبار منطقه احتمالا نوسانی باشه
-
سیگنال طلائی
#های_وب اپدیت این سهم هم البته به میزان کمتر از سایر سهام سبد ، در پورتفوی ماست و از کف اعلامی در برگشت بازار تا اینجا بیش از 55 درصد رشد داشته در محدوده کف کانال بلند مدتی و تا اینجا الگوی برگشتی کف دوقلو رو زده و حتی میتونه کف سه قلو و یا سروشانه کف هم بزنه اگر در این مسیر خط روند مقاومتی پیش رو رو بشکنه یک رشد خوب در انتظار این سهم خواهد بود #نظر_شخصی @Golden_Signal_Link
-
فزر اقاروح اله اتفاق امشبوپیش بینی کردمطمین باشیدتحلیل هاش درموردفزرهم درسته واقعا پیش بینی اتفاق امشب کارخارقدالعاده ای بود
-
مهدی پیروزفر
وبملت مقایسه وپاسار با وبملت ازپایه واساس اشتباهه،وپاسار یه بانک خصوصیه با سرمایه وسوداوری محدود،رشدسهمش زیاد بوده ،هرلحظه امکان اصلاح بعلت سیوسود حقیقی ها ورنج منفی کشیدن حقوقی ها هست ولیکن وبملت یه سهم دولتیه باسرمایه بیشتروسوداوری بالاتر(نسبت به قیمت سهم)،وبملت یه اصلاح حدود ده درصدی کرده ولی وپاسار سیخکی بالارفته،عقل سلیم میگه توسقفی که هرلحظه امکان اصلاحش هست وارد نشو.درسته وبملت بجهت تعدادزیادسهم سنگینتره ولی نقدشوندگیش بالاتره
-
بهرام عبدالهی
خساپا الان دیگه وقت اصلاح دامنه نوسان به منفی و مثبت 10 رسیده .
-
کیومرث قهرمانی
فزر سلام دوشنبه در بازار خراب و خونین در صف فروش سنگین ونوین و وسینا توصیه داشتم ورود کنید . همان روز ونوین صف خرید شد و رنج 6% کشید . اما وسینا سه شنبه هم منفی بود ، ولی فردا شرایط وسینا متفاوت خواهد و نهایتا پولبک را تکمیل و دوباره صعودی خواهد شد . در مورد فزر هم دیروز تحلیل داشتم بعد از چند روز صف فروش فردا به احتمال زیاد متعادل و مثبت خواهد بود ، هر چند صف خرید دور از ذهن نخواهد داشت
-
DR
اهرم دوستان روزایی که اهرم با مثبت بالا باز میشه و صف خرید قوی میبنده یا از اول صف خرید سبک هست و بعد سنگین میشه ضهرم ها با مثبت کم باز میشن مثلا 10 الی15 تقریبا نزدیک 30 ثانیه فرصت خرید میدن و بعدش تا اخر بازار که صف خرید سنگینتر میشه معمولا تا 50 درصد و بالاتر هم میرن این رو بار ها تجربه کردم حالا اگر فردا مثلا مثبت باز شد اهرم سریع ضهرم ها رو بخرید چون بعدش صف خرید که بست و سنکینتر شد کم کم ضهرم ها بالا میان و اگر وسط روز کمی شل کردن نترسید و نفروشید