گذشته را ببین بازدهی سالیانه شپنا با طلا را ببین
-
بهزاد میرزایی
#وبصادر صیدی میگفت سهام وبصادر 3 دلار می ارزه.البته زمان زیادی از صحبتهای ایشون نگذشته فقط 6 سال.یک چند سال دیگه هم صبر میکنیم.الان هم که نطق فرمودند تغییری در دامنه نوسان ایجاد نخواد شد تا تمرکز بازاربر مسایل بنیادی حفظ شود.خووووب حقوق های مفتی میگیرند خوووووب
-
وسدید فروختی رفتی دیگه تبلیغ سهم کردنت چیه
-
خبری بشه اول تتر ونفت خبردار میشن
-
روح اله افشار
فزر فزر فقط با صبر و صبر و صبر به بار خواهد نشست ❤️🧿👊🤚
-
Hamoo
#غپاک سازمان بورس خودش رو مسخره کرده سه سال جنگ درگیری و نابسامانی و چندین موج تورمی به تمام کلاس های دارایی خورد. و بورس اصلاح داد و ریخت ؛ بعد از سه ماه بسته بودن در زمان بازگشایی بعد از اتمام جنگ همه ی نماد ها باید با صد درصد باز میشدن ؛ سازمان چکار کرد ؟ دامنه سه درصد و بازگشایی ها با سقف 30 درصد !!!! واقعا شرم نمیکنید.
-
اخبار فارس
•️ اوقات شرعی فردا شنبه 6 تیر 1405 به افق شیراز (احتیاط یک تا دو دقیقه ای لحاظ شود) 🌱وقت دعا ما رو هم به خاطر داشته باشید🌱 یاحق @akhbarfars
-
Boursight
#ونفت هم پی بر ای پایینی داره هم چارت جذابی داره جز سهام مستعد گروه پالایشیه
-
بورس نَوَسانِ آذربایجان🌹
*📊 بررسی 80 نماد با بیشترین بازدهی در سال 1405 * غپونه 119% سپید 117% غویتا 117% دالبر 110% پخش 109%
-
سرمایهگذاری ارزشی “اسکینی”
#قلرست | رشد هم زمان تولید، نرخ و فروش ㅤ 👌 قلرست سال مالی منتهی به تیر دارد و در حال حاضر، عملکرد شرکت نسبت به سال قبل کاملاً متفاوت شده است. مقدار تولید شرکت حدود 15% بیشتر از سال گذشته بوده و از سمت نرخ نیز شرایط بسیار خوب پیش رفته؛ نرخ فروش شکر اکنون حدود 85% بالاتر از ماه مشابه سال قبل قرار دارد. همین ترکیب باعث شده مبلغ فروش شرکت تا اینجای سال مالی تقریباً 3 برابر سال گذشته باشد؛ عددی که نشان می دهد گزارش های شرکت از نظر فروش، بسیار قابل توجه هستند. با توجه به رشد تولید و جهش نرخ ها، به نظر می رسد قلرست بتواند یکی از خاص ترین گزارش ها را در ادامه ارایه کند. ㅤ ☑️ سرمایه گذاری ارزشی ㅤ @eskini_vi https://t.me/eskini_vi/1050
-
AVA _PCR
#ثفارس اصلاح خیلی خوبی کرده معاملات سه شنبه نشون داد که پول خوبی اومده پشتش به نظر من گروه ساختمون هم رالی خیلی خوبی خواهد داشت ثفارس دارایی های خیلی خوبی داره و طبق شنیده های من دو سه روز دیگه یه خبر خیلی خوب ازش میاد درصدیش هم فروش هاش تموم شده و میتونه حرکتش رو از همینجا استارت بزنه من فردا میخرمش