جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Hamoo | rezhamoo
۲۳:۳۸:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#غپاک سازمان بورس خودش رو مسخره کرده سه سال جنگ درگیری و نابسامانی و چندین موج تورمی به تمام کلاس های دارایی خورد. و بورس اصلاح داد و ریخت ؛ بعد از سه ماه بسته بودن در زمان بازگشایی بعد از اتمام جنگ همه ی نماد ها باید با صد درصد باز میشدن ؛ سازمان چکار کرد ؟ دامنه سه درصد و بازگشایی ها با سقف 30 درصد !!!! واقعا شرم نمیکنید.

لیست اخبار