جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بهزاد میرزایی | bib
۲۳:۳۹:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#وبصادر صیدی میگفت سهام وبصادر 3 دلار می ارزه.البته زمان زیادی از صحبتهای ایشون نگذشته فقط 6 سال.یک چند سال دیگه هم صبر میکنیم.الان هم که نطق فرمودند تغییری در دامنه نوسان ایجاد نخواد شد تا تمرکز بازاربر مسایل بنیادی حفظ شود.خووووب حقوق های مفتی میگیرند خوووووب

لیست اخبار