#قلرست | رشد هم زمان تولید، نرخ و فروش ㅤ 👌 قلرست سال مالی منتهی به تیر دارد و در حال حاضر، عملکرد شرکت نسبت به سال قبل کاملاً متفاوت شده است. مقدار تولید شرکت حدود 15% بیشتر از سال گذشته بوده و از سمت نرخ نیز شرایط بسیار خوب پیش رفته؛ نرخ فروش شکر اکنون حدود 85% بالاتر از ماه مشابه سال قبل قرار دارد. همین ترکیب باعث شده مبلغ فروش شرکت تا اینجای سال مالی تقریباً 3 برابر سال گذشته باشد؛ عددی که نشان می دهد گزارش های شرکت از نظر فروش، بسیار قابل توجه هستند. با توجه به رشد تولید و جهش نرخ ها، به نظر می رسد قلرست بتواند یکی از خاص ترین گزارش ها را در ادامه ارایه کند. ㅤ ☑️ سرمایه گذاری ارزشی ㅤ @eskini_vi https://t.me/eskini_vi/1050
-
parstahlil@
#ثبهساز یکی از بهترین های گروه ساختمانی والگو رو خواهد شکوند وسودها خواهد داد @parstahlil
-
parstahlil@
#وپارس احتمالا یک اصلاح ریزی داشته باشه بعد حرکت برای شکست سقف حرکت خواهد کرد @parstahlil
-
mina.MT72
#شپلی فردا انشاالله ایران مصر را یک بر هیچ میبرد. و شپلی عزیز بالای صدمیلیون صف خرید میشود. شب بر شما خوش
-
parstahlil@
#شپاکسا اماده شکوندن سقف @parstahlil
-
mina.MT72
#شپلی چشم استاد، گزارش شد
-
ایروانی ارشد کسب وکار
#اهرم سلام بر فرزندان عزیز ایران بشخصه تحولات بین الملل دقیق رصد میکنم و نوشتاری که در بیست پنج اردیبهشت سالروز فردوسی توسط شخص اول حکمرانی ایران به نوشتار درامد حکمرانی متحول شده را متوجه شدم حکمرانی متحول شده ایران برنامه ریزی کرده بر اساس منافع ملت عزیز ایران با تمام دنیا به جز یک کشور ارتباط دوستانه داشته باشد پاینده باشید فرزندان ایزان
-
اخبار انرژی و نیرو
🔘یک بازگشت شتاب زده در بورس کالا؛ چرا بازار پتروشیمی با شوک مواجه شد؟ 🔹طی ماه های گذشته و همزمان با شرایط خاص اقتصادی و سیاسی کشور، فرمول های مورد استفاده برای تعیین قیمت پایه تا حدی از نوسانات شدید بازار های جهانی فاصله گرفته بود https://energyvanirooonline.ir/fa/news/10402 ☑️ @energyvaniroo
-
خلیج فارس
#شاخص_بورس #وبملت #خودرو انگاری سویا و ذرت رو با موشک فرستادن جنوب برای بارگیری !! فقط خداروشکر که نقض اتش بس نشده و تفاهم پابرجاست !!
-
hamid
#ددانا مفت از دست ندید ی وقت…هدف اول 1300تومان هست
-
تحلیل مالی رفتاری
صنعت دارویی 📌 صنعت دارویی با توجه به اینکه جزو اولویت های واردات هستن، به نظر مشکل تامین ماده اولیه ندارن و در زمان جنگ هم ، از طریق مرز بازرگان و ترکیه به صورت زمینی وارد می شد. با رفع محاصره دریایی، به نظر شرکت ها دستکم برای چند ماه اینده انبارها رو پر می کنن و مشکلی از حیث مواد اولیه برای تولید ندارن. 🔹 با توجه گزارشات ماهانه خوب گروه دارو و p/e های پایینی که سهام گروه دارویی دارن، به نظر همچنان برای چند ماه اینده این گروه جای بررسی دارن. به عنوان مثال دفارا در مجمع پیش رو 140 ~130 تقسیم می کنه و برای امسال هم با کمک زیرمجموعه ها کف سود 260 ~ 250 تومنی رو خواهد داشت و p/e تحلیلی کمتر از 4 داره با تقسیم سود کامل 👌🏻 #دفارا #صنعت_دارویی 5 تیر 1405 @fundopedia