جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بهروز حضرتی | behrouzhazrati
۲۲:۲۸:۱۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

فولاد فرض بر این بگیریم که ما سهامدار فولاد نبودیم. مثلا خودرو یا فملی یا چمیدونم پالایشی و بانکی و دارویی و غیره داشتیم. فرض بر این بگیریم که فولاد با دامنه محدود و این حجم خسارت که همه میدونند باز میشد. ایا توی این بازار سراسر سبز و صعودی؛ سهاممون رو میفروختیم و فولاد میخریدیم ؟ یا به اون سهم هایی که داشتیم اضافه میکردیم ؟ کسایی رو سراغ دارم که از وقتی بورس باز شد؛ نشستند و فقط دارن از مثبت خوردن سهم هاشون لذت میبرند. و حتی گاها اضافه هم میکنند. بدون دردسر و دغدغه. یه نگاهی به تابلو بندازیم و حجم قیمت سهامی که داره معامله میشه رو ببینیم ؛ گویایی همه چیزه. فولاد سهم خوبی بوده؛ اوکی شاخص ساز و قوی بوده،؛ اوکی اما از شانس یا بهتر بگم بد شانسی ما بوده که این اتفاق براش افتاد. هرکسی با حقیقت یه جور کنار میاد. بشخصه از هر زاویه ای که نگاه میکنم؛ باختم. اینده سهم زمانی مشخص میشه که از تعلیق در بیاد و روی تابلو ببینیمش. متاسفانه هنوز هیچی معلوم نیست. هیچی به معنای واقعی.

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار