بررسی اثر ستاره خلیج فارس بر #تاپیکو و #شستا •️ طی هفته گذشته با مطرح شدن خبر واگذاری بلوک شرکت ستاره خلیج فارس به پخش رازی و براورد 780 همتی از ارزش این شرکت بر اساس بلوک معامله شده، تقاضای چشمگیری در بازار نسبت به تاپیکو و شستا، ذینفعان مستقیم و غیرمستقیم ستاره، شکل گرفت. در این پست نگاهی تحلیلی به خالص ارزش دارایی ها و سود خالص این دو شرکت با مفروضات جدید انداختیم. •️ مبنای کرک اسپردها در براورد سود ستاره خلیج فارس بر اساس مفروضاتی بوده که در پست تحلیل سهام پالایشی در روز چهارشنبه ارایه شد. •️ در میزان تولید شرکت نیز با توجه به اثرات جنگ، افت 20 درصدی نسبت به سال 1404 در نظر گرفته شده است. •️نسبت به تحلیل قبلی که از تاپیکو در انیگما منتشر کردیم(حدودا 20 روز گذشته) با اعمال مفروضات جدید کرک اسپرد در ستاره خلیج فارس، حدودا 17 همت به سود سهام دریافتنی شرکت افزوده شده است./انیگما
-
مصطفی
#شاخص_بورس #وبملت بیانیه های منتسب به سپ اه در ساعات اخیر جعلی است/فارس
-
فاطمه
#دکوثر
-
mansourq
#ونیرو بالاخره شیاطین هم بندگان خدا هستن میتونن بسم الله بگن
-
TT
کارما وجود داره رفقا
-
فاطمه
#دکوثر
-
Mostafakh
#شلرد با فرض اینکه شپدیس در ادامه رشد از همین جا دو برابر شود به ارزش بازار 600 هزار میلیارد خواهد رسید و شلرد با ظرفیت یک سوم باید ارزش بازار 200 هزار میلیارد را به خود ببیند و این یعنی قیمت هر سهم 5000 هزار تومان. نمیدونم کسی سهمی با چنین پتانسیل رشدی در دو سال اینده در بورس می شناسد یا خیر… و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم
-
مهراد
#کسرام چه خبره تو این سهم که حقوقی ها اینطور دارن هر روز اضافه می کنن!!
-
و خدایی که به شدت کافیست
#غپاک خوب بفروش برادر
-
ما ما الجزء الثاني
بطنی واوا
-
احسان
#شبندر ظاهرا سایت محبوب ، مردمی و خوب سهامیاب در اقدامی بی سابقه و بدون اطلاع رسانی به اعضا محترم سایت ، امکان بازنشر پستها را محدود یا متوقف کرده !!! ایا برای همه کاربران اینگونه هست یا این دسترسی فقط برای اکانت من محدود شده ؟ دوستان راهنمایی بفرمایند . متشکرم