#جم به دلیل اسیب دیدن ناشی از جنگ، فشار تقاضا روی سهم هست اما تکنیکالی به محدوده کم ریسک و جذابی رسیده است، البته باید دقیق بررسی شود که محصول بوتادین چند درصد کل فروش شرکت بوده است . #صورت های_مالی تلفیقی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی نشده) شرکت #پترو_شیمی_جم •️ شرکت پترو شیمی جم در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 5,855 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش داشته است. •️ «جم» با سرمایه ثبت شده 18,000,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 مبلغ 105,396,585 میلیون ریال سود شناسایی کرده است. •️ شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ 112,163,805 میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد رشد داشته است.
-
mehdi
#لکما خوبی سهام لکما اینه از ورشکستگی خارج شده فقط امیدوارم زود برگرده قیمتش
-
Lost dreams❤️🩹✨
یه چیزی رو که راجع به کارما دوست داشتم اتفاق بیفته…
-
TheOddPlay1991
Disagree سختت کیمیا واحیا السنه کلها and i love em
-
بابا لنگ دراز 🎩
#شپدیس برای رسیدن به اهداف 1600 و 1800 باید بتونه خط روند مقاومت 1400 رو بشکنه حمایت 1250
-
پیر شپل آباد
#شپلی من پای سهم زحمت کشیدم و موندم.الان نتیجه صبرم رو از خدا میخوام که روزی دهنده اونه سلطان محمود خر کیه که بخواد زنگ بزنه سازمان .انگار سازمان تا الان خواب بوده که حجم مبنای 270 میلیونی براش گذاشته کینه و حسادت فقط خودت رو میسوزونه اینجور مواقع که دشمنی زیاد میشه مطمین میشم سهم خوبی انتخاب کردم
-
Nightro GT BeamNG
#Wip #VIP ━━━━━━━━━━━━━━ عملکرد ایینه ها با استفاده حرکت نود ها بوده راهنمای خودرو فابریک نیست و افتر مارکته این مود خیلی جزییات ریز داره از موتور تا صندوق همه چی به وسواس انجام شده صدای خودرو در حال ساخت هستش و این صدا حذف می شود Join for more ! @pov_modding_group
-
صندوق های طلای بورس ایران
#XAU #GOLD #طلا در مورد طلا این رو مد نظر داشته باش که اونس جهانی طلا در 5600 دلار به سقف کانال بلندمدت تایم فریم بالای خودش خورده برای همین احتمالا هنوز کار داره و تا ماه ها و شاید حتی دو سالی روند کلیش اصلاحی باشه این وسطا ممکنه نوسانات مثبتی بده اما در کل در تایم فریم ماهیانه روندش فعلا نزولی هست تا زمانی که در وهله اول احتمالا به سه هزار دلار برسه برای همین در کل فعلا طلا برای سرمایه گذاری جذاب نیست و دوره اش تموم شده، شاید تا دو سه سال تا زمانی که از نظر قیمتی و زمانی اصلاحش تموم بشه اگر می خواید طلا بخرید احتمالا تتر بازدهی بهتری نسبت به اشکال مختلف طلا (سکه، گرمی، ابشده، صندوقای بورسی طلا و…) داشته باشه، به دلیل اینکه روند اونس جهانی طلا در تایم فریم ماهیانه احتمالا حالا حالاها نزولی هست و سرمایه گذاری در روند نزولی به امید برگشت قیمت کار اصولی و درست و معقولی نیست همونطور که می دونی دوتا فاکتور در قیمت طلا داخل ایران تاثیر دارن: یکی قیمت دلار بازار ازاد و دو قیمت اونس جهانی طلا #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
علی
#زبینا به راحتی سال بعد. بیش از 600. تومان. سود می سازد. طلا. واقعی. و…
-
صندوق های طلای بورس ایران
🔆 #اونس #طلا تایم فریم هفتگی 1405/04/05 ☢اگر اونس بتونه هفته اتی سقف 4٫222 $ رو بشکنه،شانس بالایی برای صعود حرکت بزرگتر صعودی خواهد داشت. ☯نکته: در صورت شرط بالا (شکست 4222 دلار) احتمال زیاد میشه به تکمیل موج E که در تحلیل قبلی منتظر اون بودیم، امیدوار شد. #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
Mohsenz
#شاخص_بورس اسم ام ریکا میاد ناخوداگاه یاد داروگر می افتم و برند ریکا خداییش می خواستند زیرمجموعه های داروگر را بمباران کنند یک عالمه بمب و هزینه لازم داشت تا تخریب بشن با یک خصوصی سازی ساده کل مجموعه ها را تمامش کردند و رفتند شرکتهای مشابه تو بازار بورس دارن به عرش میرسند (60همت پاکشو ) بعد اینها در قعر چاه خصوصی سازی عجیب انجام شده (25 میلیارد تومان در توافقی ) مشابه زیاد است