#فزر در روزهایی که انس جهانی 4000 رو از دست داد و دلار هم تا حوالی 153 اصلاح کرد، بورس بسته بود تقریبا، وگرنه اگر همزمان با هم رخ میداد و بورس هم باز بود، فشار فروش شدیدی را تجربه می کرد. فعلا انس به بالای 4040 دلار بازگشته است و دلار نیز در محدوده 167 در حال معامله است و به نظر می رسد که فزر در محدوده 10500 - 11300 متعادل شود.
-
مصطفی
#شاخص_بورس #وبملت بیانیه های منتسب به سپ اه در ساعات اخیر جعلی است/فارس
-
فاطمه
#دکوثر
-
mansourq
#ونیرو بالاخره شیاطین هم بندگان خدا هستن میتونن بسم الله بگن
-
TT
کارما وجود داره رفقا
-
فاطمه
#دکوثر
-
Mostafakh
#شلرد با فرض اینکه شپدیس در ادامه رشد از همین جا دو برابر شود به ارزش بازار 600 هزار میلیارد خواهد رسید و شلرد با ظرفیت یک سوم باید ارزش بازار 200 هزار میلیارد را به خود ببیند و این یعنی قیمت هر سهم 5000 هزار تومان. نمیدونم کسی سهمی با چنین پتانسیل رشدی در دو سال اینده در بورس می شناسد یا خیر… و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم
-
مهراد
#کسرام چه خبره تو این سهم که حقوقی ها اینطور دارن هر روز اضافه می کنن!!
-
و خدایی که به شدت کافیست
#غپاک خوب بفروش برادر
-
ما ما الجزء الثاني
بطنی واوا
-
احسان
#شبندر ظاهرا سایت محبوب ، مردمی و خوب سهامیاب در اقدامی بی سابقه و بدون اطلاع رسانی به اعضا محترم سایت ، امکان بازنشر پستها را محدود یا متوقف کرده !!! ایا برای همه کاربران اینگونه هست یا این دسترسی فقط برای اکانت من محدود شده ؟ دوستان راهنمایی بفرمایند . متشکرم