جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
گروه بورسی ایرانیان در بله | hajhesamboursy
۲۱:۲۵:۳۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#شپلی من سهم شپلی ندارم. اقای جلالی پیشینه پیام هات هست که سهمو داشتی و فروختی…نوش جون سهامدارای شپلی…برای ما سهامداران هپکو هم دعا کنید

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار