𓆱𔒝 690 ✅ #موجود سفار ش @palolololol ↝ !! heXen !! https://t.me/heXencrafts
-
مسعود مسعودی
#شپلی این مریضای روانیرو مسدود و گزارش کنید تا برن تو طویلشون.جمع کنید کلا این بحثو .به فکر اینده روشن باشیم💎
-
آنلاین بورس
#ثفارس 🔋اصلاح خیلی خوبی کرده معاملات سه شنبه نشون داد که پول خوبی اومده پشتش 🪙به نظر من گروه ساختمون هم رالی خیلی خوبی خواهد داشت 🪙ثفارس دارایی های خیلی خوبی داره و طبق شنیده های من دو سه روز دیگه یه خبر خیلی خوب ازش میاد 🪙درصدیش هم فروش هاش تموم شده و میتونه حرکتش رو از همینجا استارت بزنه من فردا میخرمش 1405/4/5 💰@bours_online
-
بهزاد میرزایی
#وبصادر صیدی میگفت سهام وبصادر 3 دلار می ارزه.البته زمان زیادی از صحبتهای ایشون نگذشته فقط 6 سال.یک چند سال دیگه هم صبر میکنیم.الان هم که نطق فرمودند تغییری در دامنه نوسان ایجاد نخواد شد تا تمرکز بازاربر مسایل بنیادی حفظ شود.خووووب حقوق های مفتی میگیرند خوووووب
-
وسدید فروختی رفتی دیگه تبلیغ سهم کردنت چیه
-
خبری بشه اول تتر ونفت خبردار میشن
-
روح اله افشار
فزر فزر فقط با صبر و صبر و صبر به بار خواهد نشست ❤️🧿👊🤚
-
Hamoo
#غپاک سازمان بورس خودش رو مسخره کرده سه سال جنگ درگیری و نابسامانی و چندین موج تورمی به تمام کلاس های دارایی خورد. و بورس اصلاح داد و ریخت ؛ بعد از سه ماه بسته بودن در زمان بازگشایی بعد از اتمام جنگ همه ی نماد ها باید با صد درصد باز میشدن ؛ سازمان چکار کرد ؟ دامنه سه درصد و بازگشایی ها با سقف 30 درصد !!!! واقعا شرم نمیکنید.
-
اخبار فارس
•️ اوقات شرعی فردا شنبه 6 تیر 1405 به افق شیراز (احتیاط یک تا دو دقیقه ای لحاظ شود) 🌱وقت دعا ما رو هم به خاطر داشته باشید🌱 یاحق @akhbarfars
-
Boursight
#ونفت هم پی بر ای پایینی داره هم چارت جذابی داره جز سهام مستعد گروه پالایشیه
-
بورس نَوَسانِ آذربایجان🌹
*📊 بررسی 80 نماد با بیشترین بازدهی در سال 1405 * غپونه 119% سپید 117% غویتا 117% دالبر 110% پخش 109%