📌بررسی اثر ستاره خلیج فارس بر #تاپیکو #شستا 🔷24خرداد در کانال #رایگان مشتریان،خبر عرضه ستاره خلیج فارس و خرید #تاپیکو درج شد،عضویت در کانال #رایگان مشتریان👇 http://sejam.atieh-broker.ir/?MK=iliamashhadbb 📌و حال تحلیل انیگما از تاثیر عرضه ستاره خلیج فارس بر #تاپیکو و #شستا👇 #تاپیکو با پیش بینی سود 922تومانی و پی به ای فوروارد 2/9 #شستا با پیش بینی سود 58تومانی و پی به ای تحلیلی 3/6 📍عضویت در گروه خصوصی مالی لاوین👇 https://t.me/+XOkFnXy1Q1tjMWM0
-
شلرد به نظر اساتید تا اخر تابستان قیمتش چند میشه؟لطفا راهنمایی کنید.ممنونم
-
📊Charismatic_Qom
#زپارس #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت #ملی_کشت_و_صنعت_و_دامپروری_پارس •️ شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 5,832,558 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 291 درصد رشد داشته است. •️ زپارس با سرمایه ثبت شده 1,395,340 میلیون ریال طی عملکرد 6 ماهه سال مالی منتهی به 1405/09/30 مبلغ 15,572,271 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 204 درصد رشد داشته است. JOIN US 👉🌐@charismatic_Qom
-
کانال بورس و فرابورس
تحول در سوداوری #دلقما دلقما به 63 تومان سود خالص رسید. سود بیش از 7 برابر شده که نشان دهنده تحول اساسی در این نماد است. حدود 30 درصد سود ناشی از فروش زمین بوده است. تقسیم 50 درصدی و قیمت 390 تومان و پی به ای قبل از مجمع 6 است. از بازگشایی بعد از جنگ، سهم صف خرید سنگین است. @SignalTek_Bourse
-
گلدا منظورم از اندیکاتور ADX کمک بگیرین برای منفی های جذاب کچاد و فباهنر = سه شنبه منفی معامله شدند بازم هست مثل پتروشیمی جم منفی 2.8 معامله شد اندیکاتور ها مجموعا مثبت میبینم براش
-
شبریز دوستان فردا شتران شبندر شپنا ویا شبریز کدوم رو بخرم
-
ف ف
فزر از فزر جا نمونید، بهترین زمان برا ورود
-
بورس سهام تحلیل
رکوردها در #دجابر در خردادماه هم ادامه یافت 🔶 مبلغ درامد خرداد ماه : 600.8 650 درصد بیشتر از ماه مشابه سال قبل . دجابر طی 3 ماه بهار 1546 میلیارد تومان فروش ثبت کرده ، 315 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد فروش داشته . با متغیر های فعلی #دجابر اگر تا پایان سال 6 همت بفروشه ، با حاشیه سود 30 درصد 1/8 همت سود خالص می سازه یعنی p/e fw حدود 1.9
-
سهامداران خساپا خودرو
به همین خیال باش ترمز پالایشی رو کی بکشه شتران pe 4 داره یک چهارم قیمت سهمش سود ساخته همشون رشد 100 درصدی نسبت به سال گذشته داشتن، خودرویی اشغال فقط زیان میسازند و حقوقی کثافتشون فقط نوسان میگیرین و نمیزارن صف چند روز پایدار باشه حقوقی شپنا بعد 100 درصد سود هفته پیش تو صف خرید سهم میخرید
-
nas19971
#کیسون سود اوری کیسون ازسال1400 رو به پایین. بااین اوضاع. احتمال رشد سهم پایبن میباشد
-
Live_option
--- 📊 دوست داری تو بازار اپشن حرفه ای معامله کنی؟ بازار دوطرفه ای که ازش غافل هستید ! سلام رفیق 🙏 توی کانال LiveOption1402 هر روز: ✨ تحلیل لحظه ای سهم های پایه (خودرو، خساپا، شستا و اهرم) در تایم بازار 💹 معاملات واقعی و لایو قراردادهای اپشن با ذکر تاریخ و ساعت 📚 اموزش کامل بازار اپشن، از پایه تا پیشرفته 🎁 دسترسی رایگان به چندین دوره اموزشی مهم 💡 فرقی نمی کنه تازه واردی یا باتجربه ای - اینجا جاییه که تحلیل، اموزش و معامله واقعی کنار هم جمع شده! 📈 از تیوری بیا بیرون و وارد دنیای عمل شو! همین حالا عضو شو و شروع کن:👇 👉 https://t.me/LiveOption1402 ---