غناب سلام نظرات منو مطالعه کنید شاید که بدرتان بخورد پیروزو سربلند باشید
-
فیلتر بنیادی هوشمند بورس (تکنوفاندامنتال)
#دلر افزایش نرخ 55% تعدادی از داروها، 38% فروش. رفته مجمع عجب بازگشایی عالی در حالت طبیعی خواهد داشت. مالک پخش دارویی اکسیر هم هست که بورسی نیست ولی جز پخش های مهم ایران هست اکسیر، به عنوان یکی از بازیگران تاثیرگذار در اکوسیستم پخش دارویی ایران، اگرچه در بورس فعال نیست، اما همچنان به عنوان یک قطب استراتژیک و پخش کننده حیاتی، نقش کلیدی در ارتقای ارزش افرینی و تاثیرگذاری دلر ایفا می کند.
-
ناما به تارگت بالا و این چیزها دلخوش نباشین تیم سبدگردانی که روی ناما فعال هست فردا شیفت می کنند روی سهم دتولید مواظب سهمتون و سودتون باشین
-
کاظم جعفری
دانیک بزودی با کارشناسی جدید ملک شرکت ناو صندوق میاد زیر 1200 تومن قیمت تابلو هم میاد زیر ناو الماسی داره خالی میکنه
-
مهیار فکور
فالوم سهم زیان ده بوده و هر رشدی فاقد دلایل بنیادی هست سهمی مثل غمینو یک ماهه برای خرید راه نمیده اینجا هم یک سری هر هفته منتظر رشد سهم هستن دیدگاه یک معامله گر هست که اون رو از عرش به فرش میرسونه و برعکس
-
Amir000111 Amiri
خودرو سهمی ک تو بازار مثبت افشای الف زده ک 50 درصد ماشین گرون میکنم، بازگشاییش صف فروش بشه..اگه شاخص اصلاح کنه چی میشه!خودرو در استانه ریزش همراه اصلاح شاخص
-
یزدان ابراهیمی
#ارفع //
-
فملی عجب حرکتی زده انس جهانی فردا شما فملی را بی شک در صف خرید ببین
-
مهیار فکور
فمراد بسیار مراقب باشید در باتلاقی که برای فالوم درست کردن در این سهم هم گرفتار نشید سهم زیان ده هست و هر رشدی در این سهم فاقد دلایل بنیادی بوده و حاصل سفته بازی هست و یک روز سر شما با ریزش های سنگین اوار خواهد شد
-
رسا
#شپددیس ان دوستانی که در باره شپدیس جملات منفی می نویسند یا در اثر بی تجربگی سهم شپدیس فروختند الان پشیمانند و تحمل سود دیگران راندارند یا از نوچه های حقوقی هستند که دیگران تشویق به فروش سهم میکنند تا سهم از دستشون دربیارند اخه برادر من الان تیر ماهه تو داری صحبت از قطع گاز در زمستان میکنی
-
پرشین سهم
منفی های غسالم پولبک بحساب میاد👌