فملی عجب حرکتی زده انس جهانی فردا شما فملی را بی شک در صف خرید ببین
-
مبنا تحلیل
#اروند پتروشیمی اروند محدوده حمایتی بین 5700 الی 6000 تومان دوستانی که دارن نگهدارن دوستانی که در سقف خریدن و در زیان هستن یه پله خرید دیگه بزنن تا زیانشون کم بشه دوستانی هم که ندارن جهت ورود خودشون بررسی کنن اهداف بلند مدتی خوبی میتونه در سر داشته باشه 😉 05/04/05
-
علی فرج
سصفها بالاخره باید بورس افزایش رو تعیین تکلیف کنه اگر نمیخواد موافقت کنه باید سریعا بگه تا شفاف بشه موضوع . به نظرم طولش میده یعنی یه مکاتباتی پشت پرده هست و نهایتا با تکمیل مدارک افزایش اوکی میشه .
-
خودرو از روز شنبه، حداکثر حجم هر سفارش در بورس تهران بر اساس قیمت سهم تغییر میکنه. حداکثر حجم سفارش جدید: 1 تا 300 ریال → 10 میلیون سهم 301 تا 1000 ریال → 3 میلیون سهم 1001 تا 3000 ریال → 1 میلیون سهم 3001 تا 10'000 ریال → 300 هزار سهم 10'000 تا 30'000 ریال → 100 هزار سهم 30'000 تا 100'000 ریال → 30 هزار سهم 100'000 تا 300'000 ریال → 10 هزار سهم بالای 300'000 ریال → 3 هزار سهم
-
EconomyReza | اکونومی رضا
حالا اگر کسب وکار دارید، محاسبه کنید بطور کل تا پایان 1405 چند درصد سود از بخش های مختلف کارتون بگیرید، براتون جذابه؟ ایا میزان سودی که میتونید بگیرید، از فعالیت تو بازارهای مالی بیشتره یا کمتر (چه سرمایه گذاری چه تریدری) ایا تمایل دارید سرمایه تون در بازارهای مالی باشه یا کسب وکار و تولید؟ چه چیزی انتهای سال خوشحالتون میکنه؟ @economy_reza
-
یزدان ابراهیمی
#ولراز //
-
ناظم
خصدرا نفروشید تا قیمت بالا رود
-
یزدان ابراهیمی
#وفتخار //
-
احمدرضا
جالب ترین اتفاق برای #شلرد، تبدیل بدهی ارزی به ریالی است؛ اتفاقی که اگر به صورت قطعی نهایی شود، می تواند ریسک مالی شرکت را به شکل محسوسی کاهش دهد. از طرف دیگر، شلرد حدود 1.1 میلیون تن ظرفیت اسمی تولید اوره دارد؛ تقریباً دو برابر پتروشیمی کرمانشاه. با این حال، ارزش بازار شلرد حدود 10 همت است، در حالی که کرماشا حدود 60 همت ارزش گذاری شده است. به نظر من بازار هنوز این اختلاف را به درستی قیمت گذاری نکرده، اما یک شرط مهم دارد: تولید باید پایدار باشد. نه اینکه هر چند هفته یک بار در کدال افشا شود که تولید به دلیل تعمیرات، قطع گاز یا سایر محدودیت ها متوقف شده است. اگر بدهی ارزی واقعاً تعیین تکلیف شود و شرکت بتواند با تولید مستمر و بدون وقفه کار کند، شلرد از منظر بنیادی پتانسیل قابل توجهی برای کاهش این شکاف ارزشی دارد.
-
گروه بورسی ایرانیان در بله
#شپلی من سهم شپلی ندارم. اقای جلالی پیشینه پیام هات هست که سهمو داشتی و فروختی…نوش جون سهامدارای شپلی…برای ما سهامداران هپکو هم دعا کنید
-
یزدان ابراهیمی
#وسبحان //