دانیک بزودی با کارشناسی جدید ملک شرکت ناو صندوق میاد زیر 1200 تومن قیمت تابلو هم میاد زیر ناو الماسی داره خالی میکنه
-
ایروانی ارشد کسب وکار
دوایکس دوست گرامی که نقرین دارید توصیه بنده به شما این است که نصف سبد نقره را تبدیل به صندوق کلاسیک سهام کنید هم ارز دریا یا صندوق کلاسیک خوب خودتان از دوستان سوال کنید. مسولیت این کار با خود شما است بنده فقط توصیه میکنم
-
masoud
#شپلی خود سازمان بالاخره ارزش این سهم و متوجه شد و معاملات با 20 درصد مثبت و تایید کرد و حجم مبناش و کرد ولی هنوز یه سری متوجه نشدن
-
یزدان ابراهیمی
#ونوین //
-
محسن داودی
اهرم دوستان توجه کنید طمع نکنید و بدون اطلاعات وارد معاملات این هفته اپشن نشید یه عده از دوستان از روز اول بازار فقط میگن بخرید و تارگت های فضایی میدن ، کم کم احساس میکنم تو فضا هستند . بورس ارزنده هست اما قرار نیست یه کله بره بالا . بورس از این به بعد هوشمند حرکت میکنه ، سهام خوب وبد مسرشون از هم جدا میشن . اگر همه بیان تو اپشن به نفع من و امثال من هست که بیشتر سود کنیم اما واقعا بازار نیاز به استراحت داره تا محکم تر ادامه مسیر بده . من توی استارت بازار 100 درصد روی اپشن بودم الان 50 درصد سهام و 50 درصد اپشن دارم . از فردا هم از حجم اپشنها کم میکنم و به سهام اضافه میکنم . من هم ضهرم و هم ضستا و ضخود و ضسپا دارم . روز سه شنبه ضملت 4024 رو فروختم این هفته هم فقط ضسپا رو نگه میدارم همه رو کم کم تا پایان هفته میفروشم . این نظر منه اما دوستانه میگم به طمع دو ریال اپشن گاهی بیچاره نشید . فقط میگم احتیاط کنید
-
صندوق های طلای بورس ایران
تحلیل دقیق #طلا از استاد رباطی عزیز✓✓ با توجه به رفتار دلار و تحلیلی که روی قیمت انس دارم تحلیلم این است که به احتمال فراوان کف قیمتی گرم طلای اب شده بدبینانه و به احتمال90% محدوده 13-14 میلیون تومان خواهد بود ؛ در صورت از دست رفتن این محدوده با احتمال 10% امکان رسیدن به 11ـ12 میلیون وجود دارد. علیرغم تقاضای بسیار بالای طلا و خرید مستمر چین و بانک های مرکزی ؛ چشم انداز نرخ بهره امریکا سبب شکل گیری موج 4 در انس شد. طلا و قیمت ان به شکلی تبدیل به محل رویارویی امریکا و چین شده است. #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
وفتخار سهم خشک شد کاملا ، از شنبه با توجه به حجم مبنا 1 دیگر حجمی نمی خورد و رشد شارپ خود رو اغاز کرد با توجه به سودسازی و خبرهایی که تو سهم است و جاماندگی هدف های 200 و 290 رو براحتی تاچ میکند
-
تحلیل وسیگنال بورس 020
درصد دارایی صندوق ها در نماد: خاور
-
یزدان ابراهیمی
#ولنوین //
-
ناظم
ابین کارهای افزایش سرمایه اش داره تمام می شود و به زودی اعلام می شود نکته دیگه اینکه وضعیت شرکت امسال از لحاظ تولید پسته عالیه
-
سرمایهگذاری ارزشی “اسکینی”
#فرود | فروش سه ماهه بیش از 3 برابر سال قبل ㅤ ⚙️ فرود در خردادماه حدود 721 میلیارد تومان فروش ثبت کرده و در مجموع سه ماهه نیز فروش شرکت بیش از 3 برابر مدت مشابه سال قبل قرار گرفته است. یکی از دلایل مهم این رشد، تفاوت وضعیت فروش با سال قبل است؛ شرکت در سه ماهه سال گذشته حدود 35 هزار تن تولید کرده اما تنها 18 هزار تن فروش داشته، در حالی که امسال با تولید حدود 30 هزار تن بیش از 37 هزار فروش ثبت شده است. محدودیت ها، به خصوص در بخش انرژی، باعث شده مقدار تولید سه ماهه حدود 15% کمتر از سال قبل باشد؛ با این حال فروش از موجودی در کنار رشد نرخ ها اثر این افت را جبران کرده است. نرخ فروش در مجموع سه ماهه حدود 66% بالاتر از سال قبل بوده و نرخ خرداد نیز حدود 83% بیشتر از خرداد سال قبل ثبت شده است. ㅤ ☑️ سرمایه گذاری ارزشی ㅤ @eskini_vi